петак, 3. јул 2015.

Recenzija: Northern Revial - Mouth Full Of Dirt, EP (2015.)

Northern Revial

Novosadski stoneri, Northern Revival, konačno su objavili svoje snimke iz studija, a ja po običaju malo i kasnim sa pisanjem. Pod klapom Miner Records-a, kuće koja podržava mlade bendove našeg regiona, izašao je novi EP, Mouth Full Of Dirt. Ima ukupno pet pesama. Fizičko izdanje sasvim na mestu i krećemo.

EP otvara Truth On A Cold Plate i u samom startu osećamo agresiju. Ali onu pozitivnu. Brzi rifovi, progresivan glas stavlja nam do znanja da se momci ne šale. Vode nas zaista na jedan svojstven način kroz melodiju koju stvaraju. Ne može se, a ne primetiti uticaj southern rock-a (što me posebno raduje). Sledeća Breeze Of The Northern Winds, laganom muzikom i tihim glasom uvode nas u pesmu, a onda bas, glas, gitara, bubanj i boom. Žestoki prelaz je tu. Nema šale. Petar je razbio vokal i to je to. Jedna "teška", a opet isto tako i melodija koja nas ne ostavlja ravnodušnim. Doom, hc, progresiva, southern, stoner, upakovano u gotov proizvod. Numerom Hungry Sky, nebo je zaista gladno! Rif nas uvodi u pesmu, Aleksandar bije po nama. Izgleda da ne planira da stane. Uživamo u u ubedljivo najboljoj numeri (lični utisak). Opet ti dugi i teški tonovi, duge i teške solaže, koje postaju njihov zaštitni znak. Numerom Square With The House Of God, opet lagano ulazimo, samo da se opustimo, tek toliko da počnu pucati po nama. Ovde su rasturili. Pokazuju muzičke uticaje pod kojima su rasli. Ima tu od svega po malo. Dobri su, zaista su dobri, a vladaju uspešno i nama, njihovim vernim slušaocima. Poslednja numera Tides That Bind, sasvim dobar kraj u njihovom maniru. Ne znam šta bi više trebalo dodati, pa jednostavno momci su rekli svoje.
Utisci, impresije ili šta god drugo? Sećam se kada sam ih prvi put gledao uživo i čuo za njih prošle godine u Drum baru u Velikoj Plani. Bili su još uvek demo bend i voleli to što rade. Posle ovoliko vremena i ponovnog slušanja, napredovali jesu i drago mi je zbog toga. Predviđam im lepu budućnost, samo da istraju na svom putu i da ostanu dobri ljudi kakvi i jesu. Čvrsto verujem da to i hoće učiniti. Sam EP je dobar, ali mogao je da bude i bolji. To je moja jedina zamerka. Fali tu još nekoliko pesama za ceo album. Iako tehnički, tekstualno potkovan, pun pogodak za užitak bilo bi još nekoliko pesama. Ali na kraju krajeva, pustimo to, momci polako rade na novom materijalu i biće novina još od njih.
Kažu da na severu Srbije, u Vojvodini, postoji dobra scena i u pravu su da znate. U ovom trenutku, oni su broj 1, te upravo pomenute scene i neka tako još dugo bude.  Svojom muzikom ostavljaju usta puna prljavštine, ali u onom pozitivnom smislu, zato ko nije nabavio svoj primerak izdanja, neka to što pre učini. TRK!!!

Northern Revival
Mouth Full Of Dirt
Ass Kicking Stoner with Sludge, Doom and Southern influences