среда, 14. август 2019.

Recenzija: Orkforge - Age of Power, Prometheus Studio, MC (2019.)

Orkforge - Age of Power, (2019.)

Orkforge, novi projekat koji je iznedrila naša scena. U pitanju je omaž Warcraft-u, Orkama, nadaleko čuvenim Gospodarima. Nešto novo i svakako zanimljivo, vredno pažnje našeg uha. Opet je iza projekta kao i do sada stala izdavačka kuća iz Srbije, Prometheus Studio. Album je digitalno izdat prošle, a ove godine dobio je i svoje fizičko, kasetno izdanje, u limitiranom tiražu od deset primeraka, ako se ne varam. Cover je radio Pavle Golubović. Uz kasetno izdanje dobijate i karticu posvećenu Gor-u, najvećem od svih. Sve pohvale za sada. Sam album ima deset pesama i mi krećemo putem Orkhammer Dominion-a.

Prva numera je Invocation of Gor. Pozivamo najvećeg među nama! Spremni smo za njegov dolazak. Druga numera, Wrathstorm Klan. Zvuk bubnjeva poziva ratnike da se pripreme. Tonovi su sve jači. Krećemo! Prešli smo na treću numeru, Battlefields. Završen je proces, tonovi su još tu iza nas u daljini. Bojno polje jedino ostaje. Ni primetili nismo da smo već na četvrtoj numeri, March of Iron. Trube nas zovu. U marš za Dominion, za slavu i čast. Opasni su tonovi u ovoj pesmi. Doživljaj stvaraju da osećamo škripu štitova, udarac mača. Savršeno. U petoj numeri, Ork-Shaman, tonovi su tiši, ali proročki nam se javljaju i najavljuju Age of Power. Da,da prešli smo na šestu numeru. Pobeda je blizu. Defitivno najbolja numera na celom albumu. Tonovi maestralni, na baš onakav način, koji donosi pobednički zanos. Ostaje nam samo da uživamo i to sa velikim zadovoljstvom činimo. Bližimo se polako kraju albuma dok slušamo sedmu numeru, Lord Khaz'ghul's Forces. Shvatamo da su njegove snage nepobedive. Strojevim korakom napreduju i svaki pedalj bojnog polja osvajaju. Idemo dalje na osmu numeru, Blackstone. Smirenijim tonovima prelazimo na pretposlednju numeru ovog odličnog albuma, Glorious Sons of Shogoth. Tonovi dobri, udaraju po nama. Ali nećemo posustati, već nastavljamo dalje. Došli smo do poslednje, desete numere na albumu, Reign of the Ork. Ostaje nam samo da se za kraj prepustimo njihovoj vladavini.
Utisci? Priznajem da baš nešto nisam se ni zanimao za taj mistični RPG svet Orka, Warcraft-a i slično. Čovek greši, naravno. Ali ovaj album doveo je upravo do toga, što mu je verujem bio i cilj, da zaintrigira slušaoca o tom mističnom svetu, tim mističnim junacima. Pa, tako i mene. Zato pravac u Orkhammer Dominion. Album u svom posedu trebaju imati svi poštovaoci tog mističnog sveta, a verujem i svi ostali. Sve to rešava jedan klik na bandcamp stranici projekata. Zato trk po svoj Orkforge primerak.

Orkforge
true orkish battle music
Prometheus Studio, (2019.)