Celtic

Celtic

среда, 25. март 2015.

Izvestaj - The Stone/Paimonia/Mor (Dom omladine, 21. 03. 2015.)

The Stone/Paimonia/Mor

Beograd. Dom omladine. Mala sala. Promocija albuma Nekroza u izdanju Folter Records-a. Ispred ulaza dobar broj okupljenih. Neki ispijaju pivo, neki se raduju koncertu, dok svi čekaju otvaranje ulaza. Susreću se stari znanci, sklapaju se nova poznanstva. Vreme je odlično, a ushićenje polako raste. Kao podrška The Stone nastupaju bendovi Paimonia i Mor. Meni totalna nepoznanica, pa su samim tim i očekivanja velika. Hedlajneri koncerta, sada već legendarni The Stone se voli ili ne voli. Posle albuma Neke rane krvare večno, malo sam se udaljio od njih (moja greška, priznajem), ali su me svojim poslednjim albumom vratili pod svoje okrilje i naterali da obnovim staro i nadoknadim propušteno gradivo.
Dakle, domaći zadatak je odrađen i već se nalazim u Maloj sali Doma omladine. Do vrha puna slušaocima i poklonicima black metala. Veče otvara Paimonia. Dvojac koji svojom pojavom grabi aplauze publike i dosta dobro odrađuje svoj posao. Slušaoci zadovoljni, muzičari ne planiraju da se zaustave. Uvod je započet, a razrada je pripala bendu Mor. Na visini zadatka momci iz benda podižu i spuštaju publiku, a ona ih nagradjuje gromoglasnim aplauzima. Sa relativno malim kašnjenjima, koncert se odvija na vreme. Sala je popunjena do vrha i svi čekaju zaključak. I čekaju. 

Property of Celtic - Slavic Webzine Serbia

A, onda u punoj ratnoj opremi izlaze, oni koje su svi čekali, The Stone. Probio sam se već podno same bine do prvih borbenih redova. Majstori svog zanata su počeli sa radom. Kompaktni kao bend, svesni svog umeća i popularnosti kod publike, odlučuju da nju oduvaju sa scene. Ali, onda nešto što je pažnju odvuklo. Muzika je bila jača od vokala. Trudio sam se da razumem reči, ali nisam mogao u pojedinim momentima. Sreća da preslušao sam album i znam ga napamet, pa sam uz pomoć muzike prepoznavao pesmu i samim tim zajedno sa bendom mogao da pevam, jer uostalom zbog toga sam i tu i toliki put iz Velike Plane prevalio, kao i većina ljudi u sali. Bilo ih je iz svih delova Srbije. Što je u nekim momentima i čak smetalo bila su prejaka svetla, koja su se palila i gasila, čineći mogućnost gledanja ka bini ponekada nemogućim. Uprkos svemu The Stone su i dalje na visini zadatka i to im se ne može zameriti nikako. Svesni svoje popularnosti i veličine, nižu hitove sa starih albuma (Neke rane krvare večno...), kao i pesme sa najnovijeg albuma (Kamenolom, Nekroza, Lov na veštice...). Tačni u minut započinju i završavaju nastup. Ni minut ranije, ni minut kasnije. Profesionalci svog zanata i za to im kapu skidam. Publika zadovoljna i željna novih nastupa legenda srpske black metal scene. Oni, kao pravi profesionalci nastupili su kao veliki bend, što uostalom i jesu i tu nema zamerke! Kapu im skidam, ako već nisam. A ti propusti, ako je to uopšte propust, oko zvuka, vokala u pojedinim momentima i preteranim svetlima, sklon sam da mislim da je greška organizatora i ništa više. 
Property of Celtic - Slavic Webzine Serbia

Sveukupan utisak i na kraju moj zaključak je taj, da dokle god The Stone postoji i deluje ja sam zadovoljan. On se voli ili ne voli, a ja spadam u grupu ljudi koji ih voli i podržava u svom radu uostalom kao i prepuna sala te večeri 21. marta 2015. godine. Do nekog sledećeg živog nastupa, ostajte dobro!


             

Нема коментара:

Постави коментар