Celtic

Celtic

уторак, 10. март 2015.

Intervju: Vladimir Sužnjević, War - Head (Hrvatska)

Intervju: Vladimir Sužnjević, War - Head


Život se ne vidi samo po onome sto je u čovekovoj duši, po dimu iz odžaka, već i što postojeći okružava čoveka. Tako je i u muzici, značaj fizičkog oficijalnog izdanja, osiječki death metal trio War-Head, odavno je shvatio sta veliča jedan bend. U očekivanju sveopste bezumne zaošijanosti kroz muzička prostranstva koja se pričinjavaju beskrajnim, kroz vreme stabilne diskografske kuće Miner Records sto se njihov najnoviji album Imperium Mundi doživljava bezmernim.



1. Zbog čega naziv War - Head. Kada i kako je nastao taj projekat?

Vladimir: Prošlo je već podosta vremena od osnutka benda, tako su neke stvari već po malo u magli......bend je nastao u ljeto 2002. godine, znači prije popriličnog broja godina. Bio sam svirao u nekim bendovima i prije, koji su mi manje ili više pasali, dok jednog dana nisam odlučio napraviti bend koji će biti 100% po mom ukusu. Prvi članovi smo bili ja i Dario, koji smo već svirali zajedno u jednom bendu. 


2. Muzički pravac definišete kao trash/death metal. Šta je uticalo na to da bend stvara takvu muziku? 

Vladimir: A nekome nešto paše. Svi mi privatno slušamo različitu glazbu, meni su Glam i Death Metal najdraži trenutno. Dario je najviše u Doom-u, a Piper u Progressivi. Svi naravno oduvijek volimo  i Thrash. U vrijeme kada smo počinjali, taj žanr je nekako bio totalno mrtav, pa nam je zbog toga to bilo i još zanimljivije svirati.


3. Preko decenije aktivnog bavljenja muzikom, nekoliko demo snimaka,albuma, skoro je izašao i poslednji Imperium Mundi pod kapom Miner Recordsa. Kako ste vi generalno zadovoljni njime?

Vladimir: Imperium Mundi je nastao podosta nakon prvog albuma....čak možda malo i pre kasno, ali šta da se radi, tako je kako je. Puno vremena smo posvećivali turnejama, odradili smo ih 10 po Evropi i 2 u Brazilu. Iako smo uočili detalje na kojima bi u budućnosti trebali poraditi da se pjesme unaprijede, albumom smo generalno više nego zadovoljni. Posebno smo ponosni na sam sound, koji je kao da je izašao iz najskupljeg studija. Tu je nas bubnjar Piper odradio svjetski posao na produkciji.


4. Nastupate na sledećoj Invaziji u Novom Sadu. Koliko ti to znači? Kakva su tvoja očekivanja?

Vladimir: Bez laganja, taj nastup meni osobno znači jako puno. To će sigurno biti veliki dogadjaj, a Milan iz Minera je poznat po tome da veliku pažnju pridaje tehničkim detaljima, tako da ce sigurno i zvuk i rasvjeta biti na visokom nivou. Na festu će nastupati i nekoliko naših prijatelja, tako da ce sigurno i druzenje iza bine biti na razini. Ako nas vidite negdje u publici tokom festa, slobodno dodjite do nas, da popricamo i počastite nas pivom ili rakijom, rijetko kada odbijamo. :)



5. Uspostavili ste saradnju sa Miner records-om, koji su izdali vaša dva albuma. Kako ste vi zadovoljni dosadašnjom saradnjom? 

Vladimir: Eto, mi smo zadnjih godina nekako više okrenuti zapadnom tržištu, a područja ex-Yu smo zanemarili. S Minerom se vraćamo i na ova podrucja. Miner je izdao Imperium Mundi, a i uradio je re-izdanje prvog albuma, koji je već neko vrijeme rasprodan, tako da nemamo pritužbi. Miner je inače jako važan za bendove s ovih područja, jer je mnogima izdao album, a to nije mala stvar. Sjećam se dobro vremena kada sam početkom 90-ih počinjao svirati po bendovima, i znam koliko je odličnih bendova ostalo nezabilježeno, baš zbog manjka izdavača.


6. Kako bi ti ocenio izdavaštvo Miner Records-a i podršku koju pruža muzičkoj sceni na Balkanu?

Vladimir: Uh, čini mi se da sam to već odgovorio u prethodnom pitanju ;)  Miner sigurno pruža podršku, a ulaže i napore u promociju mladih bendova.


7. Koliko ti je poznata muzička scena u Srbiji? Da li posebno nešto izdvojio što je utisak na tebe ostavilo?

Vladimir: Poznata mi je scena u Srbiji, i to jako dobro. Tu imam puno prijatelja, a i cijenim podosta bendova. Inače mi je omiljeni bend s ex-Yu prostora Bloodbath. Od bendova koji su trenutno na sceni u Srbiji moram izdvojiti vječni Bombarder, kojima skidam kapu do poda, od Death Metala tu je Infest, Nadimač je jedan od najjacih Thrash bendova, Space Eater razvaljuju, Bane su bili prejeben Black/Death nedavno sam se imao prilike i upoznati s Heavy/Rock bendom Patrias, čija ce pjesma Dan i Noć biti hit.



8. Dalji planovi za budućnost?

Vladimir: Nema tu puno pameti........samo da se svira koncerata, i nove pjesme s vremena na vrijeme. Ove godine nas očekuju nastupi na Exitu i Metaldays festovima, kao i treća turneja u Brazilu.


9. I za kraj šta bi poručio čitaocima u Srbiji?

Vladimir: Ma ne volim ti ja poručivati stvari, ili govoriti:“radite ovo, radite ono“................. jedino što bih rekao je da nas pogledaju/poslušaju na koncertu, obično smo dosta dobri, ovisno o tome koliko smo popili prije koncerta ;-)



razgovor vodili: Predrag Georgijev i Milan Von Stone









Нема коментара:

Постави коментар