Celtic

Celtic

петак, 15. јануар 2016.

Recenzija: Kolac - Zauvek Crni, (Grom Records, 2014.)

 Kolac - Zauvek Crni, (Grom Records, 2014.)



Nazvati bend Kolac. Album Zauvek Crni. Svojim tekstovima udarati do srži. Sve to i više je nego dovoljno za zaintrigirati iskrene slušaoce i pobornike black metal žanra. Momci, koji stoje iza imena uporni su i istrajavaju u svom radu. Planiraju svaki korak i žele da to bude utisnuto u amanet. Iskreni članovi i podržavaoci Underground scene. Svoj drugi album Zauvek Crni, nakon izlaska na kaseti, sada pod pokroviteljstvom Grom Records-a pojavio se i na CD-u. Prve impresije iskreno fantastične. Sam cover foto oslikava u potpunosti naziv albuma i pesme koje se na njemu nalaze. Svojim izgledom sigurno pretenduje da bude najbolji cover black metala ove godine. Album ima deset pesama podeljenih po pet na srpskom i pet na engleskom jeziku. U crnom booklet-u naćićemo tekstove, te uživajte, a mi krećemo put sirovog black metala.

Prva numera, U Smrti Zatečen, i odmah direkt u glavu. Brzi tonovi, sirovo nema šta. Niz kičmu spušta se nit i mi uživamo. Dobre solaže i odličan start za sam početak. Vokal se izdvaja i totalno su nas u svakom pogledu zatekli. Sledećom, 4 Boga Jarca, možda i najboljom na albumu, nastupaju istim tempom. Bas posebnu pažnju privlači, kao i sam tekst pesme. Nastupaju kao jedan. Još jednom iskreni predstavnici, možemo slobodno reći, svetske underground scene. Bičuju nas samo tako, da nam koža puca dok refren slušamo. Usledila je numera po kojoj album nosi naziv, Zauvek Crni. Tonovi malo mračniji, što daje poseban šmek, a onda prodoran vokal uz sirovo dobre solaže nas budi i tera da ustanemo. Tu su i teški i dugi tonovi, koji se preklapaju sa brzim rifovima. Spajaju nespojivo i to tako savršeno rade.  Sledećom numerom, Crvu Slava, slavimo ništavilo, beskraj i sam kraj. Tekst odličan uz potporu kvalitetne muzike čini našu zakusku impozantnom. Prešli smo na Axes To Their Necks, Stakes To Their Backs, Vomiting Church, Enjoy The Violence i deo pesama na engleskom jeziku. Pokazuju nam da i u tom domenu savršeno vladaju. Standardno, sada već prepoznatljiva za njih brza pesma. Tonovi udaraju po nama. Sa ovim momcima, iskreno nema zajebancije. Istim tempom nastavljaju i sledećom Intolerant Killing Spree. Opasno dobri tonovi nas vode u sledeću numeru I Am Thy Devil. Tuku nas. Uh, kako je dobro. Vraćaju nas u zlatno doba black metala. Nižu tako dobre tonove. Uništiće nas, ali nećemo se buniti. To nikako. Đavoli svog zanata su. Usledila je Gde Su Sada Crne Vrane, još jedan omaž domaćem black metalu. Bubanj, rif se niže i sukob počinje. Tekst dobar, da se u njemu pomalo oseća i uticaj E. A. Poe-a (lični utisak). Gde su sada crne vrane? Pa, tu su oko nas, zar ih ne vidite?! Fantastična pesma, koja stvara još bolji osećaj uživanja. Devetom, ujedno i pretposlednjom na albumu Mary (The God-Raped), otvaraju brzi tonovi sada već itekako prepoznatljivi. Kako se bližimo kraju albuma, uviđamo da su majstori svog zanata. Istim tempom  završavaju i poslednju numeru Unsilent Storms In The North Abyss, sirovo, brzo, nabijeno, pakleno. Sasvim dovoljno za kraj. Omen!
Sam album sniman je za posebne uši. Za prave pobornike iskrenog Underground zvuka. To nam momci svojom muzikom kazuju kroz svaki ton, tekst, rif. Ovim albumom uviđamo da za Underground ima nade kod nas. Dokle god ovi momci praše i pale biće tako. Ja im to iz sveg srca želim. A za vas topla preporuka da što pre nabavite svoj primerak. Ostanite zauvek crni i svako dobro. Živeli!


Kolac
Black metal
Grom Records, (2014.)

01: U Smrti Zatečen
02: 4 Boga Jarca
03: Zauvek Crni
04: Crvu Slava
05: Axes To Their Necks, Stakes To Their Backs, Vomiting Church, Enjoy The Violence
06: Intolerant Killing Spree
07: I Am Thy Devil
08: Gde Su Sada Crne Vrane
09: Mary (The God-Raped)
10: Unsilent Storms In The North Abyss

 Ocena: 8,5/10.


                  

уторак, 5. јануар 2016.

Katabazija pesmama predstavila novi album "Promena Svesti"

Katabazija pesmama predstavila novi album "Promena Svesti"



Sada već slobodno možemo reći legende naše scene kruševački darkwave/neofolk bend Katabazija posle odličnog prvenca pod nazivom "Prvi Silazak", danas su kratkim Live rehearsal predstavili nadolazeći album "Promena Svesti".


U Live rehearsal-u možete čuti tri pesme sa novog albuma: Grof, Konj i Kami. Svakako nas očekuje još jedan mističan i dubokouman album prepun ezoterije... 
Video možete preslušati na linku ispod, a nastavak sledi...


             

Recenzija: Очелье Сороки - "Северное Царство" Лъта 7523, (2015.)

Очелье Сороки - "Северное Царство" Лъта 7523, (2015.)


[Scroll down for English]   
Rusija. Varjazi i Sloveni. Tradicija upakovana u kulturu i muziku pod imenom Очелье Сороки. Bend iz Rusije koji svojim albumom "Северное Царство" Лъта 7523, otvara nove pravce u muzici. Horizonte nebeskog. Bend sastavljen od vrsnih muzičara, svojom muzikom  i tradicionalnim instrumentima neguje kulturu vikinškog nasleđa slovenskog naroda Rusije. Album je doputovao iz Rusije u moje ruke i sada je ponosni član moje kolekcije. Fizički izgled i više nego odličan. Uz dvojezične natpise tekstova (ruski i engleski), ovo digipack izdanje čini jednim od obljih protekle godine. Već dugo pratim ovaj bend i njihov rad poznajem i poštujem, posebno što način na koji čuvaju i prenose etno,kulturu i tradiciju je stvarno neopisiv. Album ima jedanaest pesama i podeljen je na obrade tradicionalnih i autorskih pesama.

Otvara ga prva numera Плетень i odmah se ističu predivan vokal, zvuk buzukija, flaute i drugih tradicionalnih instrumenata. Za početak jedna dobra pesma i opuštena atmosfera. Taman da nas pripreme za drugu numeru Стрела, još jednu tradicionalnu pesmu na albumu. Naravno, u pesmu nas uvode treadicionalni instrumenti i božanstveni vokal. A, taj vokal je posebno ono što ovaj bend izdvaja (lični utisak). Mistični tonovi i nestvarna atmosfera je oko nas. Numerom Руна, sada autorskom pesmom, jednom od boljih na albumu, uživamo kao nikada do sada. Tu je bend pokazao svo svoje znanje i shvatanje umetnosti. Stare Rune su ispred nas. Postajemo junaci starih Saga i u tome uživamo. Četvrta Мать Олень, mirni tonovi nas uvode u pesmu. Vokal se polako uključuje. Osećaj je neopisiv. Tonovi donose duhovno blaženstvo. Tako je dobro. Tako nežna i emotivna pesma. Naš smiraj prekida zvuk bubnja sledeće pesme Как пошла стрела. Opet ta flauta, buzuki i vokal. Jedna savršena obrada tradicionalne pesme. Balada u svakom pogledu i to na jedan potpuno nov i nedostižan način za druge muzičare tog žanra. Šesta pesma Дробен дождь, tonovi su i dalje mirni i vode nas u sledeću Егорий, definitvno najbolju numeru na čitavom albumu. Vokal je fantastičan, instrumenti ga u stopu prate. Tonovi nas ne puštaju, već nas podižu i teraju da igramo. zaplesali smo i to je to. Uživanje je potpuno. Osma Карывать, jedna krajnje živa pesma predviđenja za nastavak igranja kao prelazak na sledeću pesmu Ладо. Najduža pesma na albumu sa odličnom melodijom i još boljim tekstom, tu nema dileme. Od sredine pesme tonovi postaju malo brži i vokal se širi oko nas. Uživanje je potpuno. Bližimo se kraju albuma i prelazimo na pretposlednju pesmu Павлин. Lira, buzuki, flauta i taj vokal. Da, da fantastični vokal. Odlična pesma.Pravi poziv za igranje i pristajemo na to ponovo. I, znate šta? Niste ni svesni koliko uživamo! Poslednja numera Воротички i najbolje za kraj. Odlična izvedba, još boljeg albuma.
Impresije? Svakako fantastične. Dugo sam tražio bend sa emocijom i takvim umećem sviranja. Takav je upravo Очелье Сороки. Majstori nestvarnog, umetnici duše i tradicije, stvorili su definitivno najbolji Ethno/pagan dark folk album protekle godine. Album koji svakako morate imati u vašoj kolekciji. To vam najiskrenije preporučujem. Živeli!

Очелье Сороки
Ethno/pagan dark folk
Slav Sunrise, (2015.)

01: Плетень
02: Стрела
03: Руна
04: Мать Олень
05: Как пошла стрела
06: Дробен дождь
07: Егорий
08: Карывать
09: Ладо
10: Павлин
11: Воротички
Ocena: 10/10.

Очелье Сороки - "Северное Царство" Лъта 7523, (2015.)


Russia. Varangians and Slavs. Tradition wrapped in culture and music under the name Очелье Сороки. The band from Russia, whose album "Северное Царство" Лъта 7523, opens up new directions in music. Horizonte heaven. The band is composed of excellent musicians, his music and traditional instruments fosters the culture of the Viking heritage of the Slavic people of Russia. The album arrived from Russia in my hands and is now a proud member of my collection. Physical release and more than excellent. With the bilingual signs of articles (Russian and English), this edition digipack it one of the claws of the year. For a long time I follow this band and their work I know and respect, especially as the way in which is stored and transferred ethnic, culture and tradition is really indescribable. The album has eleven tracks and is divided into interpretations of traditional and Очелье Сороки songs.
It opened with the first track Плетень and immediately stand out beautiful vocals, the sound of bouzouki, flutes and other traditional instruments. To start with one good song and relaxed atmosphere. Just preparing us for another track Стрела, another traditional song on the album. Of course, the song introduced us traditional instruments and heavenly vocals. And the vocals especially what this band stands out (personal impression). The mystical tones and surreal atmosphere around us. Song Руна, now a copyright song, one of the best on the album, we enjoy as never before. There is a band showed all their knowledge and understanding of art. Old Runes are ahead of us. We become heroes of ancient Saga and enjoy it. Fourth Мать Олень, calm tones lead us into the song. Vocals slowly lights. The feeling is indescribable. Tones bring spiritual bliss. That's good. So soft and emotional song. Our sunset interruption drum sound next song Как пошла стрела. Again the flute, bouzouki and vocals. A perfect processing of traditional songs. Ballad in every way and in a completely new and elusive way for other musicians of that genre. The sixth song Дробен дождь, tones remain calm and take us to the next Егорий, definitely the best track on the entire album. The vocal is fantastic instruments to haunt him. Tones will not play us, but we raise and make you dance. We danced and that was it. The enjoyment is complete. Eighth Карывать, an extremely lively song is foreseen to continue playing as a transition to the next song Ладо. The longest song on the album with a great melody and even better text, there is no doubt. Since mid-song tones become slightly faster and vocals spreads around us. The enjoyment is complete. Nearing the end of the album and pass on the penultimate song Павлин. Lira, bouzouki, flute and the vocals. Yes, that fantastic vocals. Excellent song. Invitation to play and assent to it again. And you know what? You have no idea how much enjoy! Last track Воротички, the best for last. Excellent performance, even better album. 
Impress? Certainly stunning. I have long sought a band with such emotion and skill of playing. This is exactly Очелье Сороки. Masters unreal, artists of soul and tradition, created a definitely the best Ethno / dark pagan folk album of the year. An album that certainly must have in your collection. That you sincerely recommend. Cheers! 


Очелье Сороки
Ethno/pagan dark folk
Slav Sunrise, (2015.)

01: Плетень
02: Стрела
03: Руна
04: Мать Олень
05: Как пошла стрела
06: Дробен дождь
07: Егорий
08: Карывать
09: Ладо
10: Павлин
11: Воротички
Mark: 10/10.
 

недеља, 3. јануар 2016.

Recenzija: Splendor Solis - Rosarivm: Fraternitas Spiritualis, (2015.)

Splendor Solis - Rosarivm: Fraternitas Spiritualis, (2015.)



[Scroll down for English]  
Dark folk i Apocalyptic folk su me oduvek privlačili. No, na moju nesreću nisam se toliko posvećivao izučavanju tog žanra sve do sada. Onda sam otkrio bend Splendor Solis (na latinskom jeziku znači  The Splendour of the Sun). Stacioniran u Rusiji, u dalekom i hladnom Arhangelsku. To je već bilo dovoljno na samom početku da im više vremena posvetim. I tako je moje putovanje počelo. Preslušao sam njihov najnoviji album, Rosarivm: Fraternitas Spiritualis, i pravo da vam kažem malo je reći da sam oduševljen. Kakav je to album, tekstovi, muzika, melanholija... No, red je da to i sa vam podelim. Album ima pet pesama podeljenih u vremenske periode, koje ćete svakako osetiti čim čujete njihove pesme.


Otvara ga prva pesma Omnes Eodem Cogimur, uz predivan zvuk čela uvodi nas u novi svet, daje nam kartu za sledeću drugu numeru Contritum. Tu se uključuje i vokal. Melodija nežno ispunjena fantastičnim tonovima vodi nas u nepoznato. Uživanje nam ne manjka ni u kom pogledu. Sve je apsolutno savršeno. To nam kazuje zvuk akustične gitare, dok se tonovi rastapaju po našem licu. Prelazimo na treću numeru Septem Dona Spiritus Sancti. Klavir nas uvodi u pesmu. Zvuk je nestvaran. Uključuje se čelo i mi plešemo. Melodija nam ne dozvoljava da se zaustavimo. Ni ne želimo da se zaustavimo, nemamo apsolutno razloga za to. Uživamo do samog kraja. Ni svesni nismo da smo prešli na četvrtu pesmu Dies Irae, definitivno najbolju numeru na albumu (lični utisak). Tu je bend pokazao svo svoje savršenstvo sklada. Vokal fantastičan, gitara, violončelo, pomalo ezoterični tekst, samo blaženstvo. Apsolutna emocija upakovana u skoro tri minuta pesme. Došla je na red i poslednja peta pesma Rosarivm: I, II ET III, ujedno je i najduža pesma na albumu. Podeljena na tri dela vodi nas u spiritualizam, tradiciju, ljudski um. Prvi deo pesme  brz, a isto tako spor, tekst jasan i shvatamo poruku. Drugi gitara i čelo nastupaju kao jedno, tu nemamo dileme. Odlični tonovi. Stvaraju magiju oko nas na jedan specifičan način. Treći deo, tonovi su mračniji, ravna je linija. Zvuk čujemo, a ne vidimo. Kombinacija nečega što ne možemo objasniti. To je ta mistika, koja nam prija. Totalni mrak je oko nas i nismo svesni da smo slušanje albuma priveli kraju. 
Priznajem pogrešio sam što ranije nisam znao za ovaj bend. U skorije vreme nisam pronašao ovakav sklad i mir preslušavajući album više puta uzastopno. Dark folk kombinujući sa latinskim jezikom čini da se njihov rad od ovog albuma ozbiljnije prati. Tekstovi, tonovi, uigranost benda čine takođe dobitnu kombinaciju. I za kraj naravno mistika koju stvaraju je nezaobilazna, fantastična i prija jako našim ušima, našem srcu. Definitvno jedan od boljih albuma protekle godine. Čista umetnost! A, da bi shvatili o čemu pričam, album možete preslušati ovde. Uživajte. Živeli!


Splendor Solis
Dark folk / Apocalyptic folk
Sulphur Flowers, (2015.)

01: Omnes Eodem Cogimur
02: Contritum
03: Septem Dona Spiritus Sancti
04: Dies Irae
05: Rosarivm: I, II ET III

Ocena: 10/10. 



Splendor Solis - Rosarivm: Fraternitas Spiritualis, (2015.)


Dark folk and Apocalyptic folk  have always attracted me. But unfortunately for me I was not paying much study of this genre until now. Then I discovered the band Splendor Solis (lat. The Splendour of the Sun). Based in Russia, distant and cold Arkhangelsk. It was enough at the outset that they devote more time. And so my journey began. I listened to their latest album, Rosarivm: Fraternitas Spiritualis, and the right to tell you a bit to say that I'm delighted. What kind of album, lyrics, music, melancholy ... But the order is to share with you. The album has five tracks divided into time periods, you will definitely feel it when you hear their songs.
It opened with the first song Omnes Eodem Cogimar, with a beautiful sound forehead introduces us to a new world, giving us a map of the second track Contritum. There includes vocals. The melody gently filled with fantastic colors takes us into the unknown. Enjoying we do not lack in any respect. Everything was absolutely perfect. It tells us the sound of acoustic guitars, while the tones melt on our face. Moving on to the third track Septem Dona Spiritus Sancti. Piano brings us into a song. The sound is unreal. Turns on the cello and we were dancing. The melody does not allow us to stop. We do not want to stop, we have absolutely no reason to. We enjoy to the end. We are not even aware that we move on to the fourth song Dies Irae, definitely the best track on the album (personal impression). There is a band showed all their perfection of harmony. Fantastic vocals, guitar, cello, somewhat esoteric text, just bliss. Absolute emotions packed in a nearly three-minute song. She came to the last row and the fifth song Rosarivm: I, II et III, is also the longest song on the album. Divided into three sections leads us to spiritualism, tradition, the human mind. The first part of the song fast and also slow, the text is clear and we understand the message. The second guitar and cello as one unit, there's no issue. Excellent tones. They create magic around us in a specific way. The third part, the darker tones, straight line. The sound we hear, but not see. The combination of something we can not explain. It is this mystique that pleases us. Total darkness is all around us and we are not aware that we are listening to the album brought to an end.
I admit I made a mistake that I did not know this band. More recently, I have not found such harmony and peace, listening through the album repeatedly. Dark folk, combining with the Latin language seems to have their work from this album seriously monitored. Texts, sounds, teamwork band are also a winning combination. And finally, of course mystique generated by the indispensable, fantastic and feels really our ears, our hearts. Definitely one of the better albums of the year. Pure art! And, in order to understand what I'm talking, you can listen to the album here. Enjoy. Cheers!


Splendor Solis
Dark folk / Apocalyptic folk
Sulphur Flowers, (2015.)

01: Omnes Eodem Cogimur
02: Contritum
03: Septem Dona Spiritus Sancti
04: Dies Irae
05: Rosarivm: I, II ET III

Mark: 10/10.
 

субота, 2. јануар 2016.

Recenzija: TSIDMZ / Svart1 - Le due rose di Costantinopoli, SkullLine (2015.)

TSIDMZ / Svart1 - Le due rose di Costantinopoli, SkullLine (2015.)



[Scroll down for English]  
Solimano i Raimondo udružili su svoje snage i podarili nam novi split album, Le due rose di Costantinopoli, u izdanje SkullLine. Album je posvećen gradu Istoka i Zapada, nebeskom Konstantinopolisu. Rad ove dvojice impozantnih umetnika odlično poznajem, i izuzetno cenim. Njihova muzika otvara nove horizonte shvatanja modernog sveta. Album štampan u malom broju primeraka čini još vrednijom muziku, koja se na njemu nalazi. Devet pesama se nalazi na albumu i podeljene su na deo koji izvodi TSIDMZ, kao i na deo koji izvodi Svart1, dok je poslednja deveta numera zajednička pesma. 


Prvom numerom, Lettura di San Luca (Canto Ortodosso in Arabo), koju izvodi TSIDMZ, pravoslavlje se širi oko nas. Shvatamo da je liturgija počela, to nam kazuje arapski jezik koji čujemo. Divno. Tonovi krajnje pomirljivi i nastoje da nas potpuno upoznaju sa mistikom Nebeskog grada. Druga pesma, Kalkynis, u izvođenju Svart1. To nam tonovi kazuju. Svako ko poznaje rad ove dvojice umetnika raspoznaće bez gledanja te specifične tonove koje oni stvaraju. Tonovi obavijeni Orijentom su oko nas. Raimondo to savršeno radi. Preispituje naše misli i vodi nas u neki drugi svet. Sledeća, Al-risâlah, a movie by Moustapha Akkad, u kratkoj numeri TSIDMZ predstavlja film. Dobar prelaz na četvrtu pesmu, Karsaz, u izvođenju Svart1. Tonovi i arapski jezik. Savršenstvo umetnosti sklada. Jedna od boljih pesama na album (lični utisak). Te tonove ne možete rečima opisati, morate ih definitvno osetiti čitaoci moji. Rastapaju se po sobi, dok slušamo album i uživamo. Shvatamo Istok i Zapad su jedno! Sledeća,  L'incontro del Saladino con Riccardo Cuor di Leone, sada u izvođenju TSIDMZ. Vraća nas u vreme velikog Saladina i Ričarda Lavlje Srce. Podseća na sudar Istoka i Zapada, ta dva toliko ista, a opet različita sveta. Prelazimo na, Gmaïr, u izvođenju Svart1. Odmah nas drmaju tonovi, koji odlično zvuče. Umetnik zna šta radi i to dobro radi. Sedma pesma, Alla corte di Federico II, u izvođenju TSIDMZ. Putujemo stazom Fridriha II uz pratnju klavira. Flauta se uključuje i mi uživamo. Dolazimo do pretposlednje numere, Behluwan, u izvođenju Svart1. Melodija koja objašnjava drugu stranu islama. Onu dobru, koju svi zaboravljaju. Poslednja numera, Ascensione, ujedno i najduža pesma na albumu, delo je zajedničkog rada. Prodorni tonovi za početak. U daljini javljaju se koraci. Neko dolazi. Nebeski grad je blizu. Susrećemo se sa njim i hodamo njegovim ulicama. Uključuju se sve brži tonovi, što nam izuzetno prija. To su ti tonovi, koje danas retko možete čuti u muzici. Kvalitet tonova kod ove dvojica muzičara svakako postoji. Ubedljivo najbolja numera na albumu i jedna savršena melodija na ovom još savršenijem albumu. 
Završna reč. Album je produciran maestralno. Plod rada ove dvojice fantastičnih umetnika je pred nama i predstavlja definitivno jedan od boljih split albuma protekle godine. Muzika koja istražuje istoriju kroz vekove i pomera granice  svakako. Muzika koju trebate slušati sa pažnjom i uživanjem, jer to svakako zaslužuje. Muzika koja traje, muzika koju stvaraju istinski umetnici. Spojite Istok i Zapad u jedno i uživajte!


TSIDMZ / Svart1
martial/experimental/ambient
SkullLine, (2015.)

01: TSIDMZ - Lettura di San Luca (Canto Ortodosso in Arabo)
02: SVART1 - Kalkynis
03: TSIDMZ presents Al-risâlah, a movie by Moustapha Akkad
04: SVART1 - Karsaz
05: TSIDMZ - L'incontro del Saladino con Riccardo Cuor di Leone
06: SVART1 - Gmaïr
07: TSIDMZ - Alla corte di Federico II
08: SVART1 - Behluwan
09: TSIDMZ/SVART1 - Ascensione

Ocena: 9/10. 



TSIDMZ / Svart1 - Le due rose di Costantinopoli, SkullLine (2015.)


Solimano and Raimondo joined their forces and give us a new split album, Le due Rose di Costantinopoli, the release SkullLine. The album is dedicated to the city of East and West, the heavenly Constantinople. The work of these two great artists imposing know and admire. Their music opens up new horizons for understanding the modern world. Album printed in small numbers makes it even more valuable to music, which is located on it. Nine songs from the album, is divided into a part that performs TSIDMZ, as well as the part that performs Svart1, while the last track is the ninth joint song.
The first track, Lettura di San Luca (Canto Ortodosso in Arabo), performed by TSIDMZ, Orthodoxy spread around us. We understand that the liturgy began, it tells us that we hear the Arabic language. Great. Tones extremely apologetic and we are trying to fully acquainted with the mysticism of the celestial city. Another song, Kalkynis, performed Svart1. This gives us tones show. Anyone who knows the work of these two artists know without looking at those specific tones that they generate. Tones Orient wrapped around us. Raimondo to work perfectly. Reviewed our thoughts and lead us to another world. Next, Al-Risala, a movie by Moustapha Akkad, a short song TSIDMZ represents film. Good transition to the fourth song, Karsaz, performed Svart1. Tones and Arabic. Perfection Art Fund. One of the better songs on the album (personal impression). These tones can not describe in words, you have to definitely feel my readers. Dissolve the room while listening to the album and enjoy. We understand the East and West are one! Next, L'Incontro del Saladino con Riccardo Cuor di Leone, now in execution TSIDMZ. Takes us back to a time of great Saladin and Richard the Lionheart. Recalls the collision of East and West, the two much the same, yet different world. Moving on, Gmaïr, performed Svart1. Immediately us shaking tones that sound great. The artist knows what he's doing and it works well. The seventh song, Alla corte di Federico II, performed TSIDMZ. We travel the path of Friedrich II with piano. The flute is included and we enjoy. We reach the penultimate track, Behluwan, performed Svart1. The melody that explains the other side of Islam. The good, we all forget. Last Track, Ascension, also the longest song on the album is the work of the joint work. Shrill tones for starters. In the distance there are steps. Someone's coming. Heavenly city is near. We meet with him and walk its streets. This includes all higher tones, which gives us very good. That these tones, which today rarely can hear the music. Quality colors of these two musicians certainly exists. By far the best track on the album and one perfect tunes on this album even more perfect.
Closing remarks. The album was produced masterfully. The work output of these two fantastic artists before us and is definitely one of the better split album last year. Music that explores history through the ages, and pushes the limits of course. The music you need to listen with care and enjoyment, because it certainly deserves. Music that lasts, the music he creates true artists. Connect East and West into one and enjoy!


TSIDMZ / Svart1
martial/experimental/ambient
SkullLine, (2015.)

01: TSIDMZ - Lettura di San Luca (Canto Ortodosso in Arabo)
02: SVART1 - Kalkynis
03: TSIDMZ presents Al-risâlah, a movie by Moustapha Akkad
04: SVART1 - Karsaz
05: TSIDMZ - L'incontro del Saladino con Riccardo Cuor di Leone
06: SVART1 - Gmaïr
07: TSIDMZ - Alla corte di Federico II
08: SVART1 - Behluwan
09: TSIDMZ/SVART1 - Ascensione

Mark: 9/10.

субота, 26. децембар 2015.

Intervju: Paleowolf (Srbija)

Paleowolf


[Scroll down for English] 
One man band u Srbiji predstavlja pravi izazov, to je sigurno. Ali imati ovakav projekat znači potpuni dobitak za našu scenu. Sreća je da ima umetnika koji žele u tome da i istraju i dele svoju viziju sa nama, njihovim slušaocima. Jedan od retkih je i A.W. , osoba koja stoji iza velikog projekta Paleowolf. Od samih početaka pratim njegov rad i sa oduševljenjem uživam u svakoj novoj numeri koju stvara. Kao jedan od najbližih saradnika Webzina prozborio je koju sa mnom o samom projektu, planovima i još po nečemu...
1. Zdravo, hvala što si izdvojio vreme za naš Webzine. Reci za sam početak nešto o svom projektu Paleowolf?

A.W. : Hvala i vama za interesovanje. Paleowolf je, ako ga treba svrstati u neki žanr, prvenstveno ambijentalni muzički poduhvat inspirisan praistorijskim životom naših dalekih predaka. Mogu reći da je projekat nastao nekako slučajno, kao proizvod meditacije nad dalekom ljudskom prošlošću i pokušajem zamišljanja kako je život naših dalekih predaka izgledao. Siguran sam da ja nisam prvi koji je fasciniram praistorijom, ali ono što mene trenutno razlikuje u tom smislu je to što ja imam veliku potrebu da svoje emocionalno i duhovno stanje često izražavam kroz muziku – što se dogodilo i u ovom slučaju.


2. Koji su tvoji muzički uticaji?

A.W. : Ima ih stvarno previše, da više ne znam ni sam. U mojoj muzičkoj kolekciji mogu se naći međusobno potpuno različite stvari, i sve to što slušam i što sam ikad čuo ima neki uticaj na moje stvaralaštvo. Stoga ne bih mogao izdvojiti neka posebna imena. Jedino bih mogao reći da sam najviše od svega toga inspirisan ritualnom ambijentalnom muzikom, šamanskom muzikom određenih naroda (npr. severna i istočna šamanska tradicija), plemenskom muzikom, pa i klasičnom muzikom i industrijalom. Ima tu svega i svačega!  


3. Ima li one man projekat/bend budućnosti na našoj sceni?

A.W. : Iskreno, ne pratim mnogo našu scenu, niti svoje stvaranje merim sa nekom referentnom tačkom koju ljudi nazivaju „scena“. Što se ovih predela tiče, naša scena nije ni u jednom žanru nešto posebno jaka i koherentna, stoga čak ni „full member“ bendovi nemaju neku svetlu budućnost. Tako da mislim da i nema mnogo veze koliko ljudi radi na nekoj stvari, bitan je kvalitet a bitno je i da su ljudi zainteresovani da te čuju i pre svega, podrže. Ovde je za umetnike teško jer ne postoji jak krug ljudi (niti izdavačkih kuća) koji se međusobno podržavaju i koji su tu da mlade i nove projekte promovišu.  


4.  Kako si zadovoljan poslednjim EP izdanjem Paleowolfa? Potraga za muzičkim izdavačem se i dalje nastavlja ili ima nekih novih po tom pitanju?

A.W. : Veoma sam zadovoljan prijemom koji je EP imao kod ljudi. Nisam imao predstavu da će ova, u modernom i komercijalnom smislu, „čudna“ muzika koju pravim naići na takvo oduševljenje kod ljudi. Posebno kada uzmemo u obzir da je i sama tema, daleka i mračna prošlost čoveka, opskurna i ne toliko popularna. Što se izdavača tiče, tu je već situacija mnogo teža, nekako ne postoji slaganje između odziva publike i odziva izdavača. U skorije vreme sam u razgovorima sa nekim ljudima koji bi izdali fizičko izdanje, videćemo kako će sve to ići.  


5. Live nastupi? Kada ih možemo očekivati?

A.W. : Za sada mi je cilj da izdam fizičko izdanje i nekako uobličim svoj rad, tako da ću o svemu ostalom razmišljati posle toga. Otvoren sam za live nastupe, mislim da bi to bilo jedno veoma interesantno i moćno iskustvo kako za mene tako i za publiku, a svakako bi bilo i nesvakidašnje za ova područja.  


6. Deliš li mišljenje da bi neko najbolje doživeo muziku, treba se vratiti prirodi, svojim precima?

A.W. :   Što se određenih muzičkih stilova tiče to svakako važi, pogotovo kada je reč o muzici koju stvaram kroz Paleowolf. Istina je da se čovek odvojio od prirode u velikoj meri i ta situacija je dovela do promene njegovog celokupnog stanja. Ako se čovek približi prirodi to će imati ogroman pozitivan uticaj na njega, tako da će i iskustvo koje ima slušajući muziku koju voli imati drugačiji i veće delovanje.  


7. Planovi za budućnost?

A.W. : Nadam se da će prvo ići fizičko izdanje „Primordial“ EP-a, onda i LP izdanje. Sve posle toga je i dalje u procesu planiranja.  


8. I za kraj šta bi poručio čitaocima Celtic - Slavic Webzine Serbia?

A.W. : Neka budu zahvalni Prirodi - drvetu, travi i ptici, Suncu... jer su oni zaslužni što smo svi mi ovde. Neka cene lepotu koju nalaze u Prirodi jer od toga nema veće umetnosti. Neka svaki dan sebe podsete ko su i odakle su, to će im dati hrabrost da nastave dalje.  





Paleowolf 


1. Hi, thank you took the time for our Webzine. Tell the very beginning about your project Paleowolf?

A.W. : Thank you for your interest. Paleowolf, if it should be classified in a genre, primarily is an ambient musical project inspired by the prehistoric life of our ancestors. I can say that the project started somehow accidentally, as a product of meditation over the distant human past and an attempt to imagine how the lives of our ancestors were like. I'm sure I'm not the first whos fascinated with prehistory, but what makes me different in that respect is that I always have a great need to express my emotional and spiritual condition through music and that’s what happened in this case too. 


2. What are your musical influences?

A.W. : They are really too much, I no longer know myself. In my music collection you can find some completely mutually different things and all I listen to and to what I've listened, has some influence on my creativity. Therefore I could not single out any specific names. The only thing I could say I'm the most inspired by is ritual ambient music, shamanic music of certain ancient people (eg. Northern and Eastern shamanic tradition), tribal music, but also classical music and industrial. There are all kinds of things here. 


3. Does a one mand project / band has the future on our scene? 

A.W. : Frankly, I do not follow much the happenings on our scene, nor does my creation measure up to some reference point that people call "a scene". As long as this country is concerned, our scene is not something especially strong and coherent in any genre, so even a "full member" bands do not have a bright future here. So I think that no matter how many people are working on some things, the importance is the quality of the work, that the people are interested to hear it and, above all, support. Here is difficult for artists because there is no strong group of people (there also almost no labels) that are mutually supportive, who will be there for just-starting artist and who’ll promote new and young projects.
4. How are you satisfied with the recent Paleowolf EP release? The search for a music publisher is still continuing or there are some news about it?

A.W. : I am very pleased with the reception of the EP. I had no idea that this, in a modern and commercial sense, "weird" music will be met with such enthusiasm in people. Especially when you consider the entire theme - long and dark history of man, is obscure and not so popular. As far as the question about the publisher is concerned, that’s much more difficult situation. Somehow there’s no agreement between the audience response and the response of the publisher. Lately I'm in talks with some people who could release the physical edition, we'll see how all that will go.
5. Live performances? When can we expect them?

A.W. : For now, my goal is to release the album in physical work and somehow give shape to my work, so I will think about everything else after that. I'm open for live shows, I think it would be a very interesting and powerful experience for both me and the audience, and it certainly would be an unusual one in these areas. 


6. Do you share the opinion that, if one wants to experience the music in the best way, one must go back to nature, to our ancestors?

A.W. : That’s certainly true as far as some musical styles are concerned, especially when it comes to music I create through Paleowolf. The truth is that man is separated from nature to a great extent, and this situation has led to a change in his overall condition. If man gets back to nature it will have a huge positive impact on him, thus the experience of listening to the music he loves will have a different and greater influence on him. 


7. Plans for the future?

A.W. : I hope I will first put out physical release of "Primordial" EP, and then LP release. Everything after that is still in the planning process. 


8. And finally, what would be your message to Celtic - Slavic Webzine Serbia readers?

A.W. : Let them be grateful to Nature, to the tree, grass, birds, the sun ... because Nature is the reason we’re all here. Appreciate the beauty found in Nature because there’s no greater art than that. Let them remind themselves every day who you are and where do you come from, what is your mission here – it will give them strength to move on.