понедељак, 20. април 2015.

Recenzija: The Hell - Welcome to... (2015.)

The Hell - Welcome to...

"Pakao je stigao u Srbiju! Dobrodošli... Omen!"

Po uzoru na velike death metal bendove Cannibal Corpse, Morbid Angel, Death, 27-og aprila srpsko muzičko područje biće bogatije za još jedan album benda The Hell, Welcome to... Izlazi pod klapom triju izdavačkih kuća dok bend čini već poznata ekipa sa kojom smo već u intervjuu za naš Webzine razgovarali. Na albumu gostuju Dača ( Nadimač/Daggerspawn) – “Bred For Slavery”, Atterigner (Triumfall/Gorgoroth) – “Spiritual Necrosis”, Đole (Azazel/Soul In Cage/War Ensemble) – “The Human Harvest Fields”. Sam album ima jedanaest pesama sirovog i pomalo paklenog zvuka. Pošto je ovo advanced recenzija, fizičko izdanje nije još uvek nije stiglo do mene, sam fizički izgled albuma ostavićemo za neke dalje tekstove. I red je da počnemo.

Album otvara intro Gates Into Reality, koja nas obaveštava gde idemo i dobrodošlicu nam želi. I to je to, već smo u drugoj numeri Welcome To Our World. Dobrodošlica kakvoj se nismo nadali. Brutalno od samog starta. Podižu nas i spuštaju. Tamerlan briljira, Igor i ekipa basom, bubnjem, gitarom odmah nas vraćaju u zlatno doba death metala. Dobro smo startovali i prelazimo na Bred For Slavery. Uh, uh...čoveče, razbijaju. Opet taj brz i istovremeno težak rif. Bubanj direkt, pa u glavu. Bukvalno na prvu. Struji krv u žilama. Pakao oko nas, a polako nas uvode. Oni su nam kupili ulaznicu i vodiči su naši. Ništa manje brutalni nisu i u sledećoj High On Murder. Pomeraju granice jednom od boljih numera na albumu. Pokazuju nam da je kod njih trozubac i da oni lično odlučuju o našoj sudbini. Mi smo se već prepustili. Numerom The One Who Brings Redemption, to je to. Nema više oklevanja, ako smo uopšte do sada i oklevali. Njihovi smo sto posto. Nekako malo "mirnija" numera. Usporena i isto tako brza. Vokal ubija! On nam stvarno donosi spas. Sledećom Spiritual Necrosis...spiritualna nekroza je svuda oko nas. Da, da, a verujte mi uživamo. Živimo po njihovim notama. Takt nam je vodič. Numera The Human Harvest Fields. Brže je i kida po šavovima. Uklopljeno do savršenstva. Na keca. Nema tu dalje govora. Sledeća Philosophy Of Vengeance, čista filozofija. Mi smo već duboko zaraženi "virusom" iz pakla. Ali, znate šta? Osećaj je baš onaj kakav treba da bude. Tako je i u narednoj Genocidal Wrath. Definitivno najbolja numera (lični utisak) na albumu. Uživamo u potpunosti, dok momci lome sve pred sobom, a onda brutalni solo od sredine pesme. Svi deluju kao jedan. Vrše genocid nad nama, a mi tražimo još. Oduvali su nas, da više nemamo gde. Pretposlednjom numerom LeMarchand, nastavljaju istim tempom, kao pravi majstori svog zanata. Glas iz pakla je tu. Poslednja numera Amen, jednostavno u to ime Amin! Kako su počeli tako su i završili, a mi ćemo blagosiljati svakako njihovu obrednu liturgiju.
Hm... Utisci? Čekajte da se podignemo sa zemlje. Ako se utisci rečima mogu opisati, red je da probamo. U svakom slučaju ovo izdanje trebate što pre nabaviti, a ja svoje fizičko izdanje jedva čekam da u rukama držim. Time se treba voditi svaki pravi kolekcionar i ljubitelj muzike. Ovaj album će svakako uzburkati muzičku javnost Srbije, ako već pojedine i nije. Mene definitivno jeste. Pratim već duže rad članova benda, što njihove pređašnje i sadašnje projekte. Jeste ovo njihov novi početak. Početak od koga ja lično, mnogo očekujem u budućnosti. Album koji probija granice i koji se mora čuti van naših granica. Pakao je stigao u Srbiju! Dobrodošli... Omen!

The Hell
Welcome to...
death metal