субота, 6. децембар 2014.

Recenzija: Styptic - Noesis (2014.)

Styptic - Noesis

"Ako ste voleli Tool, Alice in Chains ovaj album ćete zavoleti još više! Zato što pre nabavite svoj primerak i zaplovite u svet Noesis-a. Uživajte!"

Styptic, niški bend izdao je svoj album Noesis za Miner Records. Svoj muzički pravac definišu kao Tango metal, ali svoju muziku vole da zaslade pomalo i sa progressive-om, grunge-om i alternative-om. Bend čini šestorka, koja deluje već nekoliko godina (u međuvremenu bend je promenio pevača, pa se nadam da će sa novim nastaviti istim tempom na muzičkoj sceni Srbije), uigrani su, svojim tekstovima i muzikom pokazuju ozbiljnost. Nakon dugog preslušavanja albuma red je da Celtic - Slavic Webzine Serbia da svoj sud.
Noesis konceptualno sadrži jedanaest pesama. Fizički izgled albuma savršeno oslikava muziku koju bend stvara. Album otvara Someone Inside, dosta dobrom melodijom, odličnim progesivnim zvukom, i ono što posebno privlači pažnju izuzetno dobar glas. Krenuli smo, a već smo na drugoj numeri Picture of a Sound. Tempo je isti, tonovi su jaki, ali tek toliko da nas prodrmaju. Uviđamo da je ovaj bend, stvarno bend! Dobo je, zadovoljni smo, a tek smo počeli. Numerom Symmetry, možda i najboljom na albumu uvode nas u svet Noesis-a. I to na najbolji mogući način. Melodija razbija, sve je savršeno i krećemo, iznova i iznova. Numerama Clockwise i Doesn’t Feel Right, ne prestaju da nas drže na nogama, već svom silinom udara napadaju nas. Osećaj je dobar! Numerom Dyeing Life, uvode nas nežnim melodijama u pesmu i to tako savršeno rade. Postavljamo pitanje, gde je na medijskoj sceni Srbije ovaj bend bio do sada? I to sa dobrim razlogom. Numerama Wash i Undermine, inspiracija im ne nedostaje. Muzika sa dušom, tekstovi sa emocijama, to je Styptic.
Numera Tone, bend kao jedan. Osećaj nestvaran, mnogo bolji kako album odmiče. Krase je dobri rifovi, to je to. Naše je samo samo da uživamo. Numerama Killing Time i Denial, približavamo se kraju albuma. Ne, nismo utrošili svoje vreme, već ga savršeno iskoristili. Numere taman toliko da zadovolje muzičke sladokusce. Jedan sasvim vrlo dobar i odlično ukomponovan album.

Utisci? Pomešani. Ali na onaj pozitivan način. Preslušavanjem ovog albuma stičemo utisak, ne, u to smo uvereni da momci izuzetno dobro vladaju materijom. Kako album odmiče sve su bolji i bolji. Virtuozi. Ako ste voleli Tool, Alice in Chains ovaj album ćete zavoleti još više! Zato što pre nabavite svoj primerak i zaplovite u svet Noesis-a. Uživajte!

Styptic
Noesis
Tango metal