петак, 5. децембар 2014.

Recenzija: Shomy Lindemann - Duhovi (2014.)

Shomy Lindemann - Duhovi

Miloš Antić, koji stoji iza projekta Shomy Lindemann, izdao je svoj album Duhovi. U pitanju je muzički pravac digital industrial metal, koji unosi novinu na našoj muzičkoj sceni. Pažljivo smo preslušali album i sada slede naši utisci.

Album konceptualno sadrži jedanaest pesama i otvara ga numera Duhovi. Saradnja sa Katabazijom je prisutna u naslovnoj numeri, koja nosi album. Do tančina je uklopljen industrial zvuk sa glasom Ljubiše Jovanovića. Numera nas drži i uplovljavamo u umetnikov muzički svet. Tu smo već na drugoj numeri Temptation i to je to. Osećamo sirovi i onaj pravi industrial (moj lični utisak). A, onda na sredini pesme, BOOOOM!!! Imamo utisak da skačemo. Odličan osećaj, melodija puna energije. Zadovoljni smo, sasvim dovoljan zaključak je. Prelazimo na sledeću Melting the Sun. Savršeno, bubanj počinje. Melodija čini svoje. Naše je samo da uživamo, u jednoj od boljih numera na albumu. Miloš to savršeno radi i postaje glavni krivac za naše uživanje. Nismo ni primetili da već uveliko ide sledeća numera Village of the Doomed. Dobro je. Miloš stvara te sirove i teške, a opet sa druge strane nežne tonove i sve to savršeno ukomponuje. Prozvod je definitvno uspeo. Numerama Murder i Somewhere in Your World, već smo na sredini albuma.

U numeri Somewhere in Your World, kolaboracija sa novosadskim industrijal sastavom dreDDup. Nakon slušanja ove numere možemo se nadati da industrial, kao muzički pravac ima budućnost u Srbiji, i to je dobro. Numerama Determination i Revenge, umetnik rastura naše misli, ali na onaj dobar muzički osećaj, kao da želi da nam kaže... "Opustite se, uživajte, prepustite se mojim melodijama." A, mi, mi nismo ni svesni da već uveliko to činimo još od samog početka i naslovne numere. Numerama Until She Cries i 5/12, samo nastavljamo naše uživanje. Numerom Until She Cries, posebno daje nežne melodije i izdvaja se na ovom odličnom albumu. Poslednjom melodijom Second Thoughts, jednom krajnje progresivnom melodijom, tera nas da album opet pustimo. Što mi i sa velikim zadovoljstvom činimo ponovo.

Do sada nisam imao prilike toliko da pratim našu industrial scenu (koja naravno postoji), ali ovaj album me je uverio da je pred njom sjajna budućnost, dokle god bude umetnika, kao što je MIloš, nada postoji. Iako je ovaj album samizdat, to nikako ne umanjuje njegovu vrednost, produkt je napora i umetnosti Miloša Antića, treba ga svakako imati i pažnju mu posvetiti! A, od Miloša u budućnosti očekivati još veći muzički opus! U to nas je uverio svojim novim albumom Duhovi, koji možete preslušati na ReverbNation stranici. Sigurno ćete uživati. U to sam uveren!

Shomy Lindemann
Duhovi
digital industrial metal