Celtic

Celtic

четвртак, 20. август 2015.

Intervju: Kimi (Kolaps)

Kimi (Kolaps)

Energiju i interakciju sa publikom treba imati svaki bend, što na svojim albumima, što na živim nastupima. Poruku koju šalje treba biti pozitivna i treba nas činiti pripadnicima njihove vojske. Takav je bend Kolaps iz Novog Sada, čiji nastupi će vas sigurno ostaviti bez daha i verujte to nisu prazne reči, bio sam tamo i video šta ovi momci rade. Sa pevačem benda Kimijem u to ime malo smo porazgovarali o budućim planovi i našoj sceni uopšte..

1. Pozdrav druže, hvala što si odvojio vreme za moj Webzine. Zašto naziv Kolaps?
Kimi: Veliki pozdrav i tebi i svima koji prate   Celtic – Slavic Webzine. Kolaps je stanje svesti današnjeg coveka, stanje njegove duse. Kolaps je ulica, svako novo budjenje. Kolaps je posao  na koji ide čovek radničke klase. Kolaps je sunovrat kulture i bezdušnost vodećih ljudi. Kolaps je odavno zadesio ovo društvo i kako stvari stoje samo će dublje i dublje ulaziti u njega. To su teme koje mi obradjujemo dok se obraćamo čoveku koji sve to preživljava iz dana u dan..tako da se taj naziv nekako logično nametnuo.


2. Kada je uopšte nastala ideja i priča o bendu? Možeš li naše čitaoce malo više upoznati sa tim?

Kimi: Koncert godine 2001 drugar i ja pod ogromnim nabojom euforije u masi ljudi koji sa nama dele tu euforicnost, ogromna bina i mnoštvo legendi koje svakim novim rifom izazivaju naboj sreće i zadovoljstva kod mene ,je bio pocetak odlaska na koncerte. Kasnije smo bukvalno svaki vikend posećivali drugu svirku . Muziku smo gutali nezasito. Ono sto mi je davao RnR, slobodu, izlaz i spas želeo sam zauvek da osećam i da delim sa drugima. Znao sam da se moram popeti na tu binu. 


3. U vašoj muzici postoje uticaji hc-a, rock-a, soul-a, funk-a, koji se itekako osećaju. Šta je uticalo na to da takvu  muziku stvarate?

Kimi: Na samom pocetku HardCore mi je bio jedina kuća puna snage i energije koju sam skupljao da bih preživeo dan. Dolaskom u Positive Family studio sa ekipom koja je sada u Kolapsu , počeo sam da istražujem dublje. Kako smo se bolje upoznavali počeli smo ne samo da sviramo neki žanr , nego da zaista uživamo u muzici . Toliko bendova , toliko uticaja ,posebno od ljudi koji su stvarali pre 2000. godine dok nije sve postalo plastično, ljudi koji su imali otvorene umove i jasne stavove, koji su kreirali nove žanrove samo zato sto su bili slobodni,to su nam uzori. RnR nije žanr , to je izraz, stav . Mnogo je njegovih grana a mi ih volimo sve, tako da je krosover sve RnR-ove dece nesto sto mi jesmo . Rock&Core.  


4. Posle albuma Bunt, koji je odlično prihvaćen, kakvi su dalji planovi benda? Šta možemo očekivati u budućnosti?

Kimi: Upravo radimo na trećem albumu. U Positive Family studiju smo i radimo punom parom. Polovinom septembra očekuje nas i promocija albuma. Spot za prvi singl je već u montaži . Dosta datuma je već zakazano za jesenju turneju i promociju albuma , tu su INVAZIJE SA ISTOKA kao i naši samostalni koncerti. U planu je još nekoliko spotova , praktično jedna ozbiljna promocija na kakvu ste i navikli od nas.


5. Živi nastupi su ono što posebno krasi Kolaps, u šta sam se uverio. Odakle vam čoveče tolika energija? ;)  

Kimi: Što bi rekao naš gitarista Sale ''IMAMO VISINSKE PRIPREME PRE SVAKOG NASTUPA''. Željno isčekujemo svaki koncert, zaista uživamo u tome. Želimo da muzikom, energijom i stavom svakom pojedincu damo sanage da se izbori sa svojim demonima, a onima koji su dovoljno jaki želimo svakako da popravimo dan. Ako u tome uspemo misija je izvršena i to je ono sto nas čini srećnima. Ogromna je želja da uspemo u tom cilju, i ako publika oseti sve što im šaljemo povratni udar je neminovan. Tada nastaje erupcija pozitivne energije.



6. Da li je naša scena u kolapsu? Kako gledaš na to?

Kimi: Scena je u opasnom kolapsu. Pre me je to mnogo pogadjalo. Nisu mi bili jasni postupci bendova i pojedinaca koji su pod okriljem pravog verovanja iz dana u dan čekićem samozivoti udarali po i onako ogoljenoj sceni dok od nje nisu ostali dronjci. Više se ne opterećujem takvim stvarima. Jednostavno sviram sa braćom na najbolji mogući način ,uživam u tome , to mi daje smisao. Znam da ipak postoje ljudi zdravog razuma, i ljudi koji stvarno hoće da uzivaju u RnR-u, zbog njih postojimo. Bez mržnje , bez zavisti dajemo energiju i za uzvrat dobijamo duplo veću od ljudi koji razumeju, i koji su otvoreni da razumeju. Kada se bendovi budu pomagali umesto zabadali nož u ledja jedni drugima sve ovo može da se popravi. Do tada želim im svima svu srecu . Mi znamo svoj put. 


7. Saradnja sa Miner Recordsom postoji. Posle Banja Luke i Velike Plane, sada 29-og avgusta gostujete ponovo na Invaziji u Velikoj Plani. Kakva iskustva nosite sa prošlih Invazija i možes li nam reći koju reč o samom značaju festivala?

Kimi: To je nešto najbolje što je moglo da se desi bendovima poput nas. Sjajna ekipa predvodjena Milanom koji izdržava uprkos svim nedaćama u ovoj muzici izaziva ozbiljan respect! Uvek sjajna druženja , svaka Invazija bolja od predhodne, što očigledno znači da ce Invazija stalno rasti . Fantastična zamisao i neizmerno nam je drago što smo deo toga. Sam festival je neverovatno bitan, jer je Milan spreman da svakome da šansu. Nadam se da će biti više bendova koji će tu šansu iskoristiti a manje onih koji će se raspasti posle izdavanja prvog demo snimka. Sam festival nosi poruku NECEMO ODUSTATI, ljudi samo treba da je isprate.


8. I za kraj šta bi poručio čitaocima Celtic – Slavic Webzine Serbia? 

Kimi: Često, prečesto nam sivilo svakodnevnice i ljudi sa pola duše oduzimaju sreću i zadovoljstvo, jer konstantno udaraju o nas , guše nas da bi oni disali. To u nama budi gorčinu koja počinje da nas vodi. Znajte da ako postoji gorko tu negde se nalazi i slatko. Od vas zavisi sta ćete izabrati, vodite se sami. Hrabro! Ne dozvolite da to drugi rade umesto vas. ..i na kraju naravno.. SLUŠAJTE RnR!




  

Нема коментара:

Постави коментар