Странице

недеља, 29. март 2015.

Intervju: Ljubiša Jovanović (Katabazija)

Katabazija



Mistika. Ezoterija. Ritual. Poetika poezije, ako je to uopšte dovoljno? Prvi silazak i dolazak u muzički svet naše scene. Oplemenjivanje ili mrak. Svetlost ili...? Katabazija je to! Sve o čemu smo maštali ili nismo osetićemo u njihovoj muzici, tekstovima, nastupu. Nateraće nas na razmišljanje o životu posle života, danu i vremenu... suštini stvaranja. Sve to čini prirodan sastojak benda koji već grabi da postane kultni na ovim prostorima dok o planovima i novim dešavanjima benda pričamo sa Ljubišom Jovanovićem.





1. Zašto naziv Katabazija? Šta je uticalo na to?

Ljubiša: Katabazija nosi dvoznačje. Značenje je, na neki način, podeljeno. Od patinastih relikvija do silaska. Ta podeljenost, o kojoj se ne može odmah govoriti, puca u sredu našeg delovanja. Silazak se moze tumačiti dvojako. To ostavlja brisan prostor za maštanje, a mašta je čistota kojoj se molimo.


2. Muzički pravac definišete kao darkwawe. Možeš li nam nešto više reći o tome?

Ljubiša: Svakako. U osnovi, mi smo post punk sastav. Darkvejv. Gotika. Sve se provlači kroz tu mračnu prizmu, ali veselog centra. Što nam dozvoljava da uvek budemo drugačiji, da menjamo dela, od trenutka do trenutka. Da plivamo, u tom plivanju ućivamo do poslednje kapi znoja. Bez štednje, bez pardona.


3. Šta te inspiriše da pišeš onako dobre tekstove?

Ljubiša: Uopšte ne mogu shvatiti proces koji do toga dovodi. Mislim da se radi o "mreži", memoriji kojoj mogu pristupiti, ali bez posrednika iliti posredništva (rituala). Nekako, izmaglicom plutam. Ona govori kroz telo i duh. Bilo bi nakaradno govoriti o Tvorčevom daru, ako je tako, onda se o tome ne treba izjašnjavati. Znam da jezik mreže to ne trpi, a da je patnja izvorište ljubavi. To je jedino što znam, u šta sam siguran.



4. Izdali ste za sada album „Prvi silazak“. Kako ste zadovoljni prijemom kod publike?

Ljubiša: Zahvaljujući Miner Recordings kući album je dobio datum rodjenja. Kako smo, na neki način, obavijeni velom mistike, a posle par koncerata, zadovoljni smo onim što je podeljeno izmedju nas i publike. To je apsolutna uzajamnost i medjusobna pripadnost, kojoj težimo. Kojoj čovek od pamtiveka teži. 


5. Planovi za budućnost?

Ljubiša: Zaista, nikada do sada, nismo planirali ni jedan korak. Pustili smo da nam se stvari dešavaju slučajno. Tako je bilo sa koncertom u Nišu, tako u Kruševcu...tako i kod zakazanog dešavanja u Beogradu sa legendarnim Mizarom 18. aprila, a posebno 25. aprila u Novom Sadu na Invasion From The East, našeg izdavača, ali i Karusel festa u Čačku zahvaljujući Dušanu Darijeviću, velikom trudbeniku... Naslućuje se novi album...nova ljubav...nova provokacija... Neka slučajnost pobedi!




6. Hvala što si odvojio vreme da odgovoriš na pitanja za naš Webzine. ;) I za kraj šta bi poručio svojim slušaocima?

Ljubiša: Hvala Vama :) Ostvarenje sna ne postoji. Postojite Vi. Vi ste san! Koji se ostvario! Ljubite Život!




четвртак, 26. март 2015.

Najava - TSIDMZ (René Guénon et la Tradition Primordiale, 2015.)

TSIDMZ - René Guénon et la Tradition Primordiale


[Scroll down for English]
Treći album evroazijanske trilogije projekta TSIDMZ, René Guénon et la Tradition Primordiale izlazi krajem marta, početkom aprila ove godine pod kapom Old Europa Cafe. Nakon odlična prva dva albuma Pax Deorum Hominumque i Ungern Von Sternberg Khan, sa nestrpljenjem očekujemo nastavak. 

Osetićemo martial, ethnic industrial, folk i medieval muziku sa eminentnim saradnicima kao što su L’Effet C’Est Moi, Stefania Domizia, Sonnenkind, Gregorio Bardini, Barbarossa Umtrunk, The Wyrm, Porta Vittoria, Lorenzo Gasparella i Hoplites kao omaž misli René Guénon-a. Dugo pratim rad Solimana Mutti-a i njegov pogled na muziku. Očekujem jedno savršeno delo muzike i stvaralaštva. Album ce biti izdat u formi digipack-a i limitiran je na trista kopija.

Track lista:
LECTIO…
01: Ewigkeit im Saltarello
02: Brahma
03: Ost und West

04: La Crise du Monde Moderne
05: Simbolos de la Ciencia Sagrada
06: La Vérité Totale

... ET ACTIO
07: La Rosa e il Cuore
08: Le Démiurge
09: Estasi Divina
10: Iniziazione





TSIDMZ - René Guénon et la Tradition Primordiale


The third album in the TSIDMZ trilogy after Pax Deorum Hominumque and Ungern Von Sternberg Khan.
A great mix of boombastic martial, ethnic industrial, folk and medieval music,  with special guests like L’Effet C’Est Moi, Stefania Domizia, Sonnenkind, Gregorio Bardini, Barbarossa Umtrunk, The Wyrm, Porta Vittoria, Lorenzo Gasparella and Hoplites, for a tribute to René Guénon and to the law based on the principle of the unity.
All the songs have been mixed at Tetsuo studio except “Brahma”: voice recorded and mixed by Cecco Cropcircle at Creative Fields studios.
Final mastering by Peter Andersson (Raison d’Être).
Graphics and layout by Jacopo Fanò.
For this album the lyrics have been taken and reworked from various Guénon's writings and are available through the TSIDMZ'S web channels in 5 different cards, designed by Raimondo Gaviano (Svart1).
Tetsuo aka Uomo d’Acciaio (ideas, melodies, drums, atmospheres, samples, distortions, effects).


Tracklist:
LECTIO…
01: Ewigkeit im Saltarello
02: Brahma
03: Ost und West

04: La Crise du Monde Moderne
05: Simbolos de la Ciencia Sagrada
06: La Vérité Totale

... ET ACTIO
07: La Rosa e il Cuore
08: Le Démiurge
09: Estasi Divina

среда, 25. март 2015.

Izvestaj - The Stone/Paimonia/Mor (Dom omladine, 21. 03. 2015.)

The Stone/Paimonia/Mor

Beograd. Dom omladine. Mala sala. Promocija albuma Nekroza u izdanju Folter Records-a. Ispred ulaza dobar broj okupljenih. Neki ispijaju pivo, neki se raduju koncertu, dok svi čekaju otvaranje ulaza. Susreću se stari znanci, sklapaju se nova poznanstva. Vreme je odlično, a ushićenje polako raste. Kao podrška The Stone nastupaju bendovi Paimonia i Mor. Meni totalna nepoznanica, pa su samim tim i očekivanja velika. Hedlajneri koncerta, sada već legendarni The Stone se voli ili ne voli. Posle albuma Neke rane krvare večno, malo sam se udaljio od njih (moja greška, priznajem), ali su me svojim poslednjim albumom vratili pod svoje okrilje i naterali da obnovim staro i nadoknadim propušteno gradivo.
Dakle, domaći zadatak je odrađen i već se nalazim u Maloj sali Doma omladine. Do vrha puna slušaocima i poklonicima black metala. Veče otvara Paimonia. Dvojac koji svojom pojavom grabi aplauze publike i dosta dobro odrađuje svoj posao. Slušaoci zadovoljni, muzičari ne planiraju da se zaustave. Uvod je započet, a razrada je pripala bendu Mor. Na visini zadatka momci iz benda podižu i spuštaju publiku, a ona ih nagradjuje gromoglasnim aplauzima. Sa relativno malim kašnjenjima, koncert se odvija na vreme. Sala je popunjena do vrha i svi čekaju zaključak. I čekaju. 

Property of Celtic - Slavic Webzine Serbia

A, onda u punoj ratnoj opremi izlaze, oni koje su svi čekali, The Stone. Probio sam se već podno same bine do prvih borbenih redova. Majstori svog zanata su počeli sa radom. Kompaktni kao bend, svesni svog umeća i popularnosti kod publike, odlučuju da nju oduvaju sa scene. Ali, onda nešto što je pažnju odvuklo. Muzika je bila jača od vokala. Trudio sam se da razumem reči, ali nisam mogao u pojedinim momentima. Sreća da preslušao sam album i znam ga napamet, pa sam uz pomoć muzike prepoznavao pesmu i samim tim zajedno sa bendom mogao da pevam, jer uostalom zbog toga sam i tu i toliki put iz Velike Plane prevalio, kao i većina ljudi u sali. Bilo ih je iz svih delova Srbije. Što je u nekim momentima i čak smetalo bila su prejaka svetla, koja su se palila i gasila, čineći mogućnost gledanja ka bini ponekada nemogućim. Uprkos svemu The Stone su i dalje na visini zadatka i to im se ne može zameriti nikako. Svesni svoje popularnosti i veličine, nižu hitove sa starih albuma (Neke rane krvare večno...), kao i pesme sa najnovijeg albuma (Kamenolom, Nekroza, Lov na veštice...). Tačni u minut započinju i završavaju nastup. Ni minut ranije, ni minut kasnije. Profesionalci svog zanata i za to im kapu skidam. Publika zadovoljna i željna novih nastupa legenda srpske black metal scene. Oni, kao pravi profesionalci nastupili su kao veliki bend, što uostalom i jesu i tu nema zamerke! Kapu im skidam, ako već nisam. A ti propusti, ako je to uopšte propust, oko zvuka, vokala u pojedinim momentima i preteranim svetlima, sklon sam da mislim da je greška organizatora i ništa više. 
Property of Celtic - Slavic Webzine Serbia

Sveukupan utisak i na kraju moj zaključak je taj, da dokle god The Stone postoji i deluje ja sam zadovoljan. On se voli ili ne voli, a ja spadam u grupu ljudi koji ih voli i podržava u svom radu uostalom kao i prepuna sala te večeri 21. marta 2015. godine. Do nekog sledećeg živog nastupa, ostajte dobro!


             

недеља, 15. март 2015.

Recenzija: Burning Circle - Ruins of Mankind (2012.)

Burning Circle - Ruins of Mankind


Mesto: Velika Plana. Lokacija: bašta Doma omladine. Događaj: Plana Demo fest. Tada sam prvi put čuo za njih. Bili su još uvek mladi neafirmisani bend, Burning Circle i došli su iz Rume. Iako je Demo fest na kraju ispao ne baš ponajbolji, ovi momci su na mene ostavili izuzetan utisak. I tako su prošle godine. Sticajem okolnosti i zahvaljujući Miner Records-u, njihov poslednji album Ruins of Mankind došao je do mene. Odlučio sam se za njegovu analizu i da sa vama podelim svoje mišljenje. Fizičko izdanje u mnogo čemu se razlikuje od većine domaćih izdanja.  Protkano je isečcima iz novina i na jedan krajnje zanimljiv način uvodi nas uz tekstove pesama u priču benda.  Konceptualno album sadrži deset pesama plus jednu bonus pesmu. 


Album otvara  Circle Cycling, mirna melodija koja nas vodi na sledeću  Ruins of Mankind. E, to je već nešto. Melodija brža, progresivnija, osećaj bolji. Već u startu pokazuju od čega su napravljeni. A, to vrlo dobro rade.  Nema šale sa momcima iz Rume.  Glas, bas, klavijature kao jedno. Numerom Kindred Spirits, polako ulazimo. Tekst dobar, oseća se uticaj Dream Theater-a i vraća u vreme kada je taj bend bio apsolutno akltuelan na mojoj plejlisti. A, onda progresivniji zvuk i mi ustajemo. Osećaj nestvaran. Toliko dobar da se opisati ne može. Savršeno! Numera The Burning Circle of Life, odlično. Brzo, bije melodija po nama, a mi uživamo. Tako i treba da bude, jer ovo je najbolja numera na albumu (lični utisak). Posebno je tekst izdvaja i Aleksandrov glas posebnu težinu joj daje. Numera Ghosts Crying i Gabriel Principle, nas bukvalno uništavaju i znate šta mi se uopšte ne bunimo, jer to nama savršeno prija. O, da, uživamo u muzici umetnika. Numerom Gargoyle on a Belfry, vode nas u neki drugi svet. Svet mistike i gargojla (lični utisak). Ta mistika je svuda oko nas, crkvena zvona, gotika. To je to. Momci su nas savladali. Numera Dies Illa, vodi nas do sledeće Dies Irae i onda boom. Klavijature na prvu, druga bubanj, gitare i glas. Odlično to rade. Savršeno dobra i progresivna pesma. Pokazuju nam da su majstori svog zanata. Pretposlednja numera What Would Life Be?, nešto toalno drugačije. Polako nas uvodi u pesmu akustična gitara. Glas je u pozadini. Balada skrojena na jedan poseban način, na njihov način. I za kraj ostala je bonus pesma Murphys Law, kao šlag na torti. Mešavina Southern Rock-a i Delta Blues-a. Oživeli su zlatno doba Misisipija ovom pesmom, a mene su posebno obradovali. Imao sam osećaj da slušam Allman Brothers Band, Alberta Kinga. Totalna uživancija. Blaženstvo i savršen kraj albuma. 
Kada se setim nastupa na Plana Demo festu, osećaj je dobar, ali nakon preslušavanja albuma, osećaj je još bolji. Momci su postali bend u pravom smislu te reči. Možemo ih slobodno svrstati u sam vrh progressive žanra. Jednostavno, album je jedan od boljih koji sam čuo u poslednje vreme. Posebno mi se sviđa taj umetnički odnos i pristup prema muzici. Raduje me to što će sada u aprilu izdati svoj novi EP "Aral Sea", kao što ću ih nakon nekoliko godina ponovo slušati uživo. Ovog puta na festivalu Invasion from the East u Banja Luci, sada 4-og aprila. Pridružite nam se i vi!


Burning Circle
Ruins of Mankind
Progressive Metal
Miner Records, (2012.)

01: Circle Cycling
02: Ruins of Mankind
03: Kindred Spirits
04: The Burning Circle of Life
05: Ghosts Crying
06: Gabriel Principle
07: Gargoyle on a Belfry
08: Dies Illa
09: Dies Irae
10: What Would Life Be?
11: Murphys Law (bonus track)      

Ocena: 9/10.

  

петак, 13. март 2015.

Recenzija: Epoch - Purity & Revolution, (2013.)

Epoch - Purity & Revolution


[Scroll down for English]
Martial projekat Epoch, Kena Holewczynki, svojim albumom Purity & Revolution istakao je nove standarde u ovom muzičkom žanru. Kritika novog svetskog poretka je prisutna. Tržišna ekonomija je  u krizi. Sve to možemo osetiti u njegovoj muzici. Postavljamo pitanje, da li je stvarno kapitalizam novi fašizam? Fizičko izdanje albuma totalno u martial žanru. Pruža poruku baš kakvu treba. Sadrži devet pesama i krećemo sa preslušavanjem.


Album otvara W.T.O. , u pomalo electro - martial zvuku. Zvuk dobar, mi opušteni i tako je počelo naše druženje. Prelazimo na drugu numeru Capitalism is the New Fascism. Kako album odmiče čujemo sve učestalije martial tonove. Muzikom, tekstom navodi nas da kritikujemo državni sistem Novog svetskog poretka. Ustajemo i otpor pružamo. Ništa nas neće zaustaviti! Novi svetski poredak je napokon u krizi i mi se radujemo. Sledeća Architects of the New World, vodi nas u kritiku tih vladara iz senke arhitekata novog svetskog poretka. Bezdušnog odlučivanja o sudbini drugih država. Spremite se, stiže nam demokratija iz "zapadnog slobodnog sveta". Numerom False Hope, False Victory, sve glasniji tonovi, sve jače emocije.. Lažna nada je svuda oko nas! I, da, zaista Vlada jeste problem. To shvatamo. Proletarijat je u krizi. U numeru Purity & Revolution, uvodi nas glas, dok tonovi plove oko nas. Uživamo u možda najboljoj numeri na albumu (lični utisak). Numerom The Corporate State, shvatamo da država jeste jedna velika korporacija i da tržišna ekonomija jede male države. Prelazimo na Invisible Empire. Glas Teodora Ruzvelta vodi nas i objašnjava stvari zaista onakvim kakvim jesu. Vladari iz senke su svuda oko nas. Nažalost, to je naša realnost. Numerom Capitalism is the New Fascism (version), prelazimo na poslednju numeru March of the Revolution. Obuzima nas revolucionarno raspolozenje. Proletarijat se budi. Ustaje protiv današnjeg nepravednog sistema vrednosti. Ustaje zarad borbe potlačenh i verovanje u bolje sutra. Korporacije, Novi svetski poredak je opomenut. Revolucija je na pomolu. Te misli nas gone dok završavamo slušanje ovog odličnog albuma. Živela revolucija!!!
Utisci? Posle decenija ćutanja Ken se ponovo oglasio svojim projektom Epoch. I to je dobro. Sada je prodorniji, kritičniji i zaslužuje vašu pažnju. Magazini, recenzenti trebalo je veću pažnju da obrate na ovaj album (opet lični utisak), ali to je samo njihova greška. Ne znaju šta su propustili! Ja sam svoj primerak fizičkog izdanja albuma odavno nabavio, a vi to možete učiniti putem ovog linka. Uživajte!


Epoch
Purity & Revolution
Martial industrial
Carbon 12 Records, (2013.)

01: W.T.O.
02: Capitalism is the New Fascism
03: Architects of the Third World
04: False Hope, False Victory
05: Purity & Revolution
06: The Corporate State
07: Invisible Empire
08: Capitalism is the New Fascism (version)
09: March of the Revolution

Ocena: 8,7/10.




Epoch - Purity & Revolution


Martial project Epoch, (Ken Holewczynski), their album Purity & Revolution said the new standards in this musical genre. Criticism of the New World Order is present. The market economy is in crisis. All that we can feel in his music. We ask the question, is it really capitalism new fascism? The physical edition of the album totally in martial genre. Provides message exactly as it should. It contains nine songs  and we start to listen.
The album opens W.T.O., in a slightly electro - martial sound. Sounds good, we relaxed and so began our friendship. Moving on to another track Capitalism is the New Fascism. As the album progresses we hear more and more frequent martial tones. Music, text leads us to criticize the state system of the NWO. We get up and provide resistance. Nothing will stop us! The New world order is finally in crisis and we are looking forward to. Next Architects of the New World, lead us to critique these rulers from the shadow of the architects of the new world order. Heartless decision on the fate of other countries. Get ready, here comes the democracy of "Western free world." Track False Hope, False Victory, louder sounds, more intense emotions .. False hope is all around us! And, yes, indeed the Government is the problem. To realize. The proletariat is in crisis. The track Purity & Revolution, introduces voice tones while navigating around us. We enjoy perhaps the best track to the album (personal impression). Track The Corporate State, we understand that the State is a large corporation and the market economy eats small states. Moving on Invisible Empire. Voice of Theodore Roosevelt leads us and explains things really as they are. The rulers of the shadows are all around us. Unfortunately, that's reality. Track Capitalism is the New Fascism (version), cross the last track March of the Revolution. It invades our revolutionary mood. The proletariat uprising. He rises against the present unjust system of values. He gets up for the sake of fighting, and his belief in a better tomorrow. Corporation, the New World Order is cautioned. The revolution is in the offing. These thoughts after us while we finish listening to this excellent album. Long live the Revolution !!!
Impressions? After decades of silence Ken again hear his project Epoch. And that's good. It is now pervasive, critical and deserves your attention. Magazines, reviewers should have to pay more attention on this album (again personal impression), but it is only their fault. What they missed! I am my own copy of the physical edition of the album has long been procured, and you can do it through this link. Enjoy! 


Epoch
Purity & Revolution
Martial industrial
Carbon 12 Records, (2013.)

01: W.T.O.
02: Capitalism is the New Fascism
03: Architects of the Third World
04: False Hope, False Victory
05: Purity & Revolution
06: The Corporate State
07: Invisible Empire
08: Capitalism is the New Fascism (version)
09: March of the Revolution

Mark: 8,7/10.

уторак, 10. март 2015.

Intervju: Vladimir Sužnjević, War - Head (Hrvatska)

Intervju: Vladimir Sužnjević, War - Head


Život se ne vidi samo po onome sto je u čovekovoj duši, po dimu iz odžaka, već i što postojeći okružava čoveka. Tako je i u muzici, značaj fizičkog oficijalnog izdanja, osiječki death metal trio War-Head, odavno je shvatio sta veliča jedan bend. U očekivanju sveopste bezumne zaošijanosti kroz muzička prostranstva koja se pričinjavaju beskrajnim, kroz vreme stabilne diskografske kuće Miner Records sto se njihov najnoviji album Imperium Mundi doživljava bezmernim.



1. Zbog čega naziv War - Head. Kada i kako je nastao taj projekat?

Vladimir: Prošlo je već podosta vremena od osnutka benda, tako su neke stvari već po malo u magli......bend je nastao u ljeto 2002. godine, znači prije popriličnog broja godina. Bio sam svirao u nekim bendovima i prije, koji su mi manje ili više pasali, dok jednog dana nisam odlučio napraviti bend koji će biti 100% po mom ukusu. Prvi članovi smo bili ja i Dario, koji smo već svirali zajedno u jednom bendu. 


2. Muzički pravac definišete kao trash/death metal. Šta je uticalo na to da bend stvara takvu muziku? 

Vladimir: A nekome nešto paše. Svi mi privatno slušamo različitu glazbu, meni su Glam i Death Metal najdraži trenutno. Dario je najviše u Doom-u, a Piper u Progressivi. Svi naravno oduvijek volimo  i Thrash. U vrijeme kada smo počinjali, taj žanr je nekako bio totalno mrtav, pa nam je zbog toga to bilo i još zanimljivije svirati.


3. Preko decenije aktivnog bavljenja muzikom, nekoliko demo snimaka,albuma, skoro je izašao i poslednji Imperium Mundi pod kapom Miner Recordsa. Kako ste vi generalno zadovoljni njime?

Vladimir: Imperium Mundi je nastao podosta nakon prvog albuma....čak možda malo i pre kasno, ali šta da se radi, tako je kako je. Puno vremena smo posvećivali turnejama, odradili smo ih 10 po Evropi i 2 u Brazilu. Iako smo uočili detalje na kojima bi u budućnosti trebali poraditi da se pjesme unaprijede, albumom smo generalno više nego zadovoljni. Posebno smo ponosni na sam sound, koji je kao da je izašao iz najskupljeg studija. Tu je nas bubnjar Piper odradio svjetski posao na produkciji.


4. Nastupate na sledećoj Invaziji u Novom Sadu. Koliko ti to znači? Kakva su tvoja očekivanja?

Vladimir: Bez laganja, taj nastup meni osobno znači jako puno. To će sigurno biti veliki dogadjaj, a Milan iz Minera je poznat po tome da veliku pažnju pridaje tehničkim detaljima, tako da ce sigurno i zvuk i rasvjeta biti na visokom nivou. Na festu će nastupati i nekoliko naših prijatelja, tako da ce sigurno i druzenje iza bine biti na razini. Ako nas vidite negdje u publici tokom festa, slobodno dodjite do nas, da popricamo i počastite nas pivom ili rakijom, rijetko kada odbijamo. :)



5. Uspostavili ste saradnju sa Miner records-om, koji su izdali vaša dva albuma. Kako ste vi zadovoljni dosadašnjom saradnjom? 

Vladimir: Eto, mi smo zadnjih godina nekako više okrenuti zapadnom tržištu, a područja ex-Yu smo zanemarili. S Minerom se vraćamo i na ova podrucja. Miner je izdao Imperium Mundi, a i uradio je re-izdanje prvog albuma, koji je već neko vrijeme rasprodan, tako da nemamo pritužbi. Miner je inače jako važan za bendove s ovih područja, jer je mnogima izdao album, a to nije mala stvar. Sjećam se dobro vremena kada sam početkom 90-ih počinjao svirati po bendovima, i znam koliko je odličnih bendova ostalo nezabilježeno, baš zbog manjka izdavača.


6. Kako bi ti ocenio izdavaštvo Miner Records-a i podršku koju pruža muzičkoj sceni na Balkanu?

Vladimir: Uh, čini mi se da sam to već odgovorio u prethodnom pitanju ;)  Miner sigurno pruža podršku, a ulaže i napore u promociju mladih bendova.


7. Koliko ti je poznata muzička scena u Srbiji? Da li posebno nešto izdvojio što je utisak na tebe ostavilo?

Vladimir: Poznata mi je scena u Srbiji, i to jako dobro. Tu imam puno prijatelja, a i cijenim podosta bendova. Inače mi je omiljeni bend s ex-Yu prostora Bloodbath. Od bendova koji su trenutno na sceni u Srbiji moram izdvojiti vječni Bombarder, kojima skidam kapu do poda, od Death Metala tu je Infest, Nadimač je jedan od najjacih Thrash bendova, Space Eater razvaljuju, Bane su bili prejeben Black/Death nedavno sam se imao prilike i upoznati s Heavy/Rock bendom Patrias, čija ce pjesma Dan i Noć biti hit.



8. Dalji planovi za budućnost?

Vladimir: Nema tu puno pameti........samo da se svira koncerata, i nove pjesme s vremena na vrijeme. Ove godine nas očekuju nastupi na Exitu i Metaldays festovima, kao i treća turneja u Brazilu.


9. I za kraj šta bi poručio čitaocima u Srbiji?

Vladimir: Ma ne volim ti ja poručivati stvari, ili govoriti:“radite ovo, radite ono“................. jedino što bih rekao je da nas pogledaju/poslušaju na koncertu, obično smo dosta dobri, ovisno o tome koliko smo popili prije koncerta ;-)



razgovor vodili: Predrag Georgijev i Milan Von Stone









понедељак, 9. март 2015.

Recenzija: Lvpi Gladivs - Lvcania, re-edition, (2015.)

Lvpi Gladivs - Lvcania, re-edition


[Scroll down for English] 
U izdanju Castellum Stoufenburc u februaru pojavilo se reizdanje prvog albuma Lvcania, italijanskog martial - neoflk benda Lvpi Gladivs. Samo izdanje je krajnje zanimljivo i sastoji se iz omota od šest strana i postera sa oznakom Lvpi Gladivs. Totalno u martial - neofolk žanru. Postoji još jedna vrlo zanimljiva činjenica, koje donosi ovo reizdanje. To su remiksi pesama Massacro (Waffenruhe if. the day of the antler), Helden (Strydwolf ft. Michaela Steber), Lvpi Gladivs (Argentum) i Helden (Waffenruhe). Samo reizdanje podeljeno je na numere koje izvodi Lvpi Gladivs i gostujući bendovi/projekti. Prvi utisci su dobri. I red je da počnemo.


Album otvara Massacro, u martial žanru. Krajnje dobar početak. Prodorni tonovi, jake emocije. Krenuli smo dalje. Na redu je sledeća Guerrieri Impavidi. E, to je već nešto! Lvpi Gladivs nas obaveštavaju da vladaju i neofolk žanrom. Dobar uvod sa akustičnom gitarom, klavijature se uključuju i krećemo. Uživamo. Sasvim dobro upakovana kompozicija. Prelazimo na sledeću kompoziciju, koja nosi naziv Lvpi Gladivs, možda i najbolju na ovom albumu (lični utisak). Klavijature proizvode savršen zvuk, glas vodi nas, dok gitara, bubanj prate nas u stopu. Odličan osećaj. Ništa ne bismo menjali. Numera Echi. Jedna lagana melodija sa dobrim uvodom. Totalno blaženstvo. Tako je dobro da se ne može rečima opisati. Sledeća Helden, odlična numera, koja se svojim tekstom i instrumentalom izdvaja na albumu. To je bilo to, sada prelazimo na drugi deo i bonus pesme. Numera Massacro, remiks pesme martial velikana iz Nemačke, Waffenruhe. Totalni martial. Sirovo, nabijeno i odlično zvuči. Daje još jedan značaj muzici Lvpi Gladivs-a. Sledeća je Helden u izvođenju Strydwolf i Michaela Steber. Kombinacija martial muzike i neofolka. Kombinacija koja donosi užitak i želju da nastavimo uživanje. Dobri rifovi, tonovi i mi pevamo sa njima. Nastavljamo sledećom obradom pesme Lvpi Gladivs u izvođenju benda Argentum. E, ovo je već toliko dobro da ostajemo bez daha. Tako dobro upakovano i oduševljava nas svakako u svakom pogledu. Jedna od boljih numera na albumu. Ushićeni prelazimo na poslednju numeru Helden, opet u izvođenju Waffenruhe. Kako je otvoren album u martial zvuku, na isti način je završen. Martial, dosledno do kraja.


Sam album Lvcania je dobar. Iako izdat pre nekoliko godina, nikako nije izgubio svoju vrednost. Ali ovo reizdanje je sam album podiglo na viši nivo, upravo zbog bonus pesama koje se tu nalaze. Dobro je što se ovo reizdanje pojavilo i dobro je što postoje izdavačke kuće kao Castellum Stoufenburg. Dokle god da je tako ja sam srećan i moju podršku imaju. U svakom slučaju ovaj album zaslužuje da se nađe u vašoj kolekciji, a možete ga naručiti putem ovog linka. Uživajte!


Lvpi Gladivs
Lvcania, re-edition
martial/neofolk
Castellum Stoufenburg, (2015.)

01: Massacro
02: Guerrieri Impavidi
03: Lvpi Gladivs
04: Echi
05: Helden
   bonus
06: Massacro (remix by Waffenruhe if. the day of the antler)
07: Helden (remix by Strydwolf ft. Michaela Steber)
08: Lvpi Gladivs (remix by Argentum)
09: Helden (remix by Waffenruhe)

Ocena: 9,5/10.


 

Lvpi Gladivs - Lvcania, re-edition


The release of Castellum Stoufenburc in February appeared reissue of the first album Lvcania, Italian martial - neoflk band Lvpi Gladivs. Only issue is extremely interesting and consists of six sides of the cover and poster Lvpi Gladivs. Totally in martial - neofolk genre. There is one very interesting fact, which brings this re-edition. These are remixes of songs Massacro (Waffenruhe if. The day of the antler), Helden (Strydwolf ft. Michael Steber), Lvpi Gladivs (Argentum) and Helden (Waffenruhe). Only reissue is divided into tracks that performs Lvpi Gladivs and visiting bands / projects. First impressions are good. I turn to start.
The album opens Massacro in martial genre. Extremely good start. Shrill tones, strong emotions. We moved on. On the right is the next Guerrieri Impavidi. Well, that's something! Lvpi Gladivs alert us to rule and neo-folk genre. A good introduction to the acoustic guitar, keyboards and head are included. We enjoy. Quite well packaged composition. Moving on to the next composition, which bears the name Lvpi Gladivs, perhaps the best on this album (personal impression). Keyboards produce the perfect sound, voice guides us, while guitars, drums accompany us in rate. A great feeling. Nothing would have changed. Track Echi. One easy melody with a good introduction. Totally bliss. It's so good that you can not describe in words. Next Helden, great song, which are own text and instrumental stands out on the album. That was it, now move on to the second part of the bonus songs. Massacro track, remix, martial greats artist from Germany, Waffenruhe. Total martial. Raw, charged and sounds great. It gives one more importance to music Lvpi Gladivs's. Next is Helden performed Strydwolf and Michael Steber. The combination of martial music and neo-folk. A combination that brings pleasure and desire to continue to enjoy. Good riffs and tones, and we sing with them. We continue following Lvpi Gladivs song performed by the band Argentum. Now, this is already so good that we remain breathless. So well packaged and inspires us certainly in every respect. One of the better track on the album. Excited pass on the last track Helden, again performed Waffenruhe. How to open an album in the martial sound, in the same way is completed. Martial, consistent to the end!
Lvcania album is good. Although released a few years ago, does not lose its value. But this re-release of the album itself raised to a higher level, because of the bonus songs that are located there. It is good that this re-release appeared and it is good that there are labels such Castellum Stoufenburg. As long as it is so I am happy and have my support. In any case, this album deserves to be found in your collection, and you can order it via this link. Enjoy! 


Lvpi Gladivs
Lvcania, re-edition
martial/neofolk
Castellum Stoufenburg, (2015.)

01: Massacro
02: Guerrieri Impavidi
03: Lvpi Gladivs
04: Echi
05: Helden
   bonus
06: Massacro (remix by Waffenruhe if. the day of the antler)
07: Helden (remix by Strydwolf ft. Michaela Steber)
08: Lvpi Gladivs (remix by Argentum)
09: Helden (remix by Waffenruhe)

Mark: 9,5/10.
 

среда, 4. март 2015.

Recenzija: Svart1 - Ardat Lili (2015.)

Svart1 - Ardat Lili


"Muzika kojoj nisu potrebne reči, muzika Raimonda Gaviana."

[Scroll down for English] 
Trilogija je nastavljena. Svojim drugim albumom Ardat Lili, Raimondo Gaviano nastavlja eksperimentisanje i istraživanje muzike. Nakon odličnog prvog albuma Satanische Helden (recenziju pročitati ovde), usledio je još bolji Ardat Lili. Na albumu gostuju TSIDMZ, Uncodified i Le Cose Bianche (L.C.B.). Izdat po okriljem Mask of the Slave Recordsa, sadrži trinaest pesama, a naš Celtic - Slavic Webzine Serbia će dati svoje mišljenje o njemu. Fizičko izdanje albuma, baš kako treba da bude. Sasvim na način prepoznatljiv za stil ovog umetnika iz Italije. 


Album otvara Abu Fihama. Polako nas uvodi ženski glas u priču, a onda melodija koja se do naših ušiju probija, dok naše uzbuđenje raste. Opet taj sklad karakterističan za muziku Raimonda Gaviana. Numerom Al-Gaylani, naše putovanje se nastavlja. Umirujuća melodija, koja nas vodi do afričkog kontinenta, Starog Istoka. Putujemo i uživamo. Numerom Nergal, gostuje Uncodified, opet pred naše oči stavlja pitanje Afrike, robovlasničkog sistema, načina razmišljanja običnog slobodnog čoveka i porobljenog čoveka. Čini da poredak stvari u životu, kroz istoriju, doživimo baš onakvim kakve jesu. Numerom Ardat Lili, idemo ka sredini albuma i sve boljim numerama. pesma koja nosi naslov kao i sam album nas ostavlja bez daha. Sledećom Ardatu, osećaj je još bolji, melodični tonovi nas opet vode. Putujemo i uživamo. Numerom Ashakku Marsu, mistično okruženje je stvoreno. Dozivaju se stari Bogovi da promene sadašnji poredak stvari. Numerama Lamashtu i Clisma Bissau, nema zaustavljanja. Pritisak raste, dok se tonovi razlivaju. Umetnik nas baca na zemlju. U numeri Clisma Bissau gostuje Le Cose Bianche (L.C.B.). Jedan primerak savršene saradnje. Numerom Milcom, tonovi su svuda oko nas. U pozadini se čuje jedan jači ton. Zvuk nedefinisanog, ali onog pravog tona, koji rastapa sve. Muzika kojoj nisu potrebne reči, muzika Raimonda Gaviana. Numera Mujina, prepoznatljivi tonovi. Osećaj mraka, vina u čaši, osećaj potpune slobode od modernog sveta.  U numeri Alu, saradnja sa TSIDMZ. Dva umetnika stvaraju muziku od koje zastaje dah. Ponosni smo na to. Sklad harmonije i slobode. Život je jedan, proživimo ga u slobodi. Afrika, Arabija, Stari Istok, putujemo... Oduševljenje raste i numerom Utukku. Igra tonova se nastavlja. Opet ta mistika, želja, putovanje. Za kraj Oni, opuštena, pomalo i tužna melodija. jedinstvo boja je tu. Ustajemo, igramo u zanosu opijeni muzikom. 


Drugi deo trilogije je završen i to vrlo uspešno. Album zaslužuje svu našu pažnju. Umetnik je sazreo na svom putovanju i treba mu to priznati. Očekivanja su velika za nastavak putovanja. Sa nestrpljenjem čekamo novi i poslednji deo trilogije, a do tada uživajmo u aktuelnom albumu. Svako dobro!


Svart1
Ardat Lili
Dark ambient, industrial, ritual dark ambient
Mask of the Slave (2015.)

01: Abu Fihama
02: Al-Gaylani
03: Uncodified-Svart1 Nergal
04: Ardat Lili
05: Ardatu
06: Ashakku Marsu
07: Lamashtu
08: LCB-Svart1 Clisma Bissau
09: Milcom
10: Mujina
11: TSIDMZ-Savrt1 Alu
12: Utukku
13: Oni

Ocena: 10/10.




Svart1 - Ardat Lili


"Music that does not require words, it is the music Raimondo Gaviano."


The trilogy is set. His second album Ardat Lili, Raimondo Gaviano continues to experiment and explore music. After a great first album Satanische Helden (read review here), there was even better Ardat Lili. The album features TSIDMZ, Uncodified and Le Cose Bianche (L.C.B.). Licensed by the auspices Mask of the Slave Records, contains thirteen songs, and our Celtic - Slavic Webzine Serbia will give its opinion on it. The physical edition of the album, just as it should be. Quite a way recognizable style of this artist from Italy.
The album opens Abu Fihama. Slowly introduces us to a woman's voice in the story, and then tune to our ears through, while our excitement grows. Again, this harmony characteristic of the music of Raimondo Gaviano. Tracks Al-Gaylani, our journey continues. Soothing melodies, which leads us to the African continent, Ancient Old East. We travel and enjoy. Track Nergal, featuring Uncodified, again before our eyes puts the issue of African slavery system, the way of thinking of ordinary free man and an slaved man. It seems that the order of things in life, throughout history, the experience just as they are. Track Ardat Lili, go to the middle of the album and all the songs better. Poem titled as well as the album leaves us breathless. By the following Ardatu, the feeling is even better, melodic tones take us. We travel and enjoy. Track Ashakku Marsu, mystic environment is created. Experience the old gods to change the present order of things. Tracks Lamashtu and Clisma Bissau, there is no stopping. Pressure grows, while the tones spills. The artist throws us to the ground. The song Clisma Bissau featuring Le Cose Bianche (L.C.B.). A classic of perfect cooperation. Track Milcom, tones are all around us. In the background you can hear a stronger tone. Sound undefined, but the right one ton, which dissolves all. Music that does not require words, it is the music Raimondo Gaviano. The track Mujina, recognizable tones. The feeling of darkness, the wine in the glass, the feeling of complete freedom from the modern world. The track Alu, cooperation with TSIDMZ. Two artists create music that takes your breath away. We are proud of it. The harmony and freedom. Life is one, relive it in freedom. Africa, Arabia, the Old East, traveling ... The enthusiasm is growing and the track Utukku. Play tone continues. Again, this mystique, the desire journey. In the end Oni, relaxed and a bit sad melody. Unity of color there. We get up, play in ecstasy intoxicated music.
The second part of the trilogy is completed and it is very successful. Album deserves all our attention. The artist has matured in its journey and should hand it to him. Expectations are high for the continuation of the journey. We are eagerly waiting for the new and final part of the trilogy, but until then enjoy the current album. All the best!


Svart1
Ardat Lili
Dark ambient, industrial, ritual dark ambient
Mask of the Slave (2015.)

01: Abu Fihama
02: Al-Gaylani
03: Uncodified-Svart1 Nergal
04: Ardat Lili
05: Ardatu
06: Ashakku Marsu
07: Lamashtu
08: LCB-Svart1 Clisma Bissau
09: Milcom
10: Mujina
11: TSIDMZ-Savrt1 Alu
12: Utukku
13: Oni

Mark: 10/10.