петак, 5. децембар 2014.

Recenzija: War-Head - Imperium Mundi (2014.)

War-Head - Imperium Mundi

War-Head, trash/death metal bend iz Hrvatske, dugi niz godina praše po muzičkoj sceni bivše Jugoslavije, pa i šire. Za Miner Records izdali su novi album Imperium Mundi. Konceptualno album sadrži osam pesama. Sam fizički izgled para oči, gde na samom početku vidimo ozbiljnost u izradi booklet-a, a uostalom i profesionalizam izdavačke kuće. Album je pušten i krećemo.

Otvara ga prva numera Et Exordium. Intro koji nas uvodi u sledeću numeru Mental Patterns, gde nam bend iste sekunde daje do znanja da će ovo biti jedan pravi album, od koga možemo očekivati više nego što smo na samom početku. Sirovo, nabijeno. Momci vladaju materijom. Jednostavno razbijaju. Pošto su nas bacili na zemlju silinom basa i bubnja, prelazimo na numeru Mass Immolation. Nastavljaju istim tempom i nemaju nameru da prestanu. To je dobro i to je ono što se od njihove muzike može i očekivati. Muzika sa izuzetnom energijom, tekstovi lome sve pred sobom.
Numerama Shadows i Return to Myself, istim tempom dokazuju zašto su bend, zašto su jedan od boljih sastava današnjice. Brzi rifovi, jak bubanj, zreli tekstovi, krase sve ono što oni rade dok izvode svoju muziku. Numerom Flags of Greed, malo sporijim početkom, nas opuštaju, samo koliko da odmorimo, jer ubrzo broj otkucaja našeg srca raste u skladu sa njihovim sve bržim rifovima. Totalni kolaps!

Prešli smo na sledeću numeru Eternal Twilight, definitivno najbolju na ovom odličnom albumu. Oni su majstori gitare i kvalitetnog zvuka. Tekst savršeno dobar, da nas prosto na pod baca. Ovom pesmom dokazuju i pokazuju čistu umetnost. Glas ledi krv u žilama. Blaženstvo. Osećaj ne postoji, jer je utisak veliki, da uvidimo da smo u poslednjoj numeri While the Blind Leads the Blind. Na prvu, pa udar. Brzi rifovi nas opet podižu i drže do kraja pesme i kraja ovog prosto odličnog albuma.

Uh!!! Rekapitulacija. Momci iz War-Head-a, znaju šta rade i to je više nego očigledno. Trio koji svira kao jedan. Dugo nisam slušao trash, ali su me momci svojim novim albumom podsetili na zlatno doba trash metala. I drago mi je zbog toga. Dokazali su svojim albumom da trash metal će još dugo živeti, a i ja sam apsolutno siguran da ćemo mi u budućnosti uživati u sve boljim i boljim radovima War-Head-a. U to duboko i iskreno verujem.

War-Head
Imperium Mundi
trash/death metal